2011. április 28., csütörtök

Gyöngyöt fűz ... :-)

Edit gyönyörűséges kislányaitól már egy ideje ellestem, a gyöngyfűzést, mint gyerekenergiáját lekötő foglalkozást. Gondoltam, majd mi is kipróbáljuk. Olyan félévvel ezelőtt már próbálkoztunk, akkor nem érdekelte Blankát. Most magától ráérzett és szerintem nagyon megy neki. Ja és igazi vékony cérnára fűzi, nem drótra vagy ilyesmi. Ez külön nehezített "terep" ... :-)))

http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=206659552687535&comments

(sajnos valamiért nem tudtam a bloggerre feltölteni a videót, a fenti linken (facebookon) meglehet nézni)

14 megjegyzés:

  1. Nem tudom megnézni:(
    Lehet Nálunk van a hiba???
    Nekem azt írja ki,hogy a videó nem elérhető..
    Meg,hogy lekerült a facebook-ról.

    VálaszTörlés
  2. Én láttam! :)
    Nagyon kis ügyes és bájos!

    VálaszTörlés
  3. Most hova(facebook vagy blog) írjam azt hogy milyen nagyon ügyes Nagylány már Blanka :)? Hamarosan egész ékszer variációkat is viselhet Anyuci szerintem:). És milyen hosszú már a haja!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Kriszti! (jó lesz ide is :-)))

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Így egy napot megcsúszva, de nagyon sok boldog névnapot kívánok családom és magam nevében!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Ági, nagyon aranyos vagy :-))

    VálaszTörlés
  7. kedves Timi! Utólag is Nagyon Boldog Névnapot! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Ági!
    Nem fogod elhinni, még semmi hír. A hajamat tépem. Szerdán felhívtam az ovit, mert pont letelt a 30 nap. Közölte a nő, hogy még ők sem tudnak semmit, és majd a jövőben értesítve leszek.
    Én meg csodálkoztam, milyen jövőben akarnak értesíteni? Már nincs olyan ismerősöm aki nem tudná, hogy felvették, vagy nem vették a gyerekét.
    Hmmm ... elég elszomorító. De azért reménykedünk ezerrel és az meg sem fordul a fejünkben, hogy nem veszik fel. Igyekszem 1000%-ban pozitív maradni :-))

    Puszillak, T.

    VálaszTörlés