2010. december 21., kedd

Levél a Jézuskának ...

Játszani hívott egy kedves blogbarátom: Ági

Játék a következő:

Add tovább a listaírós feladatot további 7 bloggernek.
Linkeld be őket.
Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
Írd meg a karácsonyi kívánságlistádat.
Küld el a listát a karácsonyi ajándéklistára, azaz a radmila.morgan@gmail.com
címre.
Szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid.
Legyen boldog karácsonyod!

Játékra hívom: (ez a legnehezebb része csak 7 embert választhatok. Így olyan bloggereket választottam akik nagy valószínűséggel mástól nem kapják meg a játékot.)

Andi
Bea
Claudia
Edina
Eszter
Linda
Vera

A levelem:

Kedves Jézuska!

Nagyon boldog vagyok, hogy írhatok Neked. Már nagyon régen nem írtam, tudom ez nem szép dolog.
Először is megköszönném, hogy a sors adott nekem egy ilyen csodálatos családot. Nincs nagyobb ajándék annál, ha az ember rátalál a boldogságra. Vagyis megtalálja a társát, felét :-) Úgy érzem szerencsésnek mondhatom magam, mert megtaláltam az igazi Társat aki nélkül ma nem lenne egész az EGÉSZ. Van egy gyönyörűséges kislányom, akit még akkor is imádni fogok, ha az idegszálaimmal fog gitározni. Mert egyszerűen nem tudok rá haragudni.
Köszönöm, hogy egészségesek vagyunk és köszönöm, hogy még a legnehezebb pillanataimban sem engeded el a kezem. Igyekszem minél jobban hinni benned és azt elfogadni, hogy mindennek oka van ami történik.
És ha már 3 nap múlva Szenteste akkor kérnék is.

- Az első kérésem az lenne, hogy Blankának a jövő éveben sikerüljön a közelben az óvodai felvétel.
- Jövő évben a munkáé lesz a főszerep. Ehhez szeretnék kérni rengeteg erőt, kitartást kreativitást, ügyfelet ... és mindezt nem csak magamnak, hanem apának is!

Köszönöm :-)
T.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm!Igyekszem teljesíteni ;-)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ez gyönyörű levél volt. El is pityeredtem. Kívánom, hogy vágyaid, kívánságaid váljanak valóra. :-)

    VálaszTörlés
  3. Andi, nincs mit :-))

    Clau! Drága vagy :-)) Én is kívánom, hogy a Tiéd is teljesüljön :-) Puszillak

    VálaszTörlés