2009. január 13., kedd

6 hónapos méreteim és egyebek ...

Múlthéten voltunk méreckedni akkor 6995 grammot nyomtam, magasságom 66 cm. Hát nem leszek egy kosaras az már tuti. Súlyom normálisnak mondható, bár az átlag 6. hónapos baba nálam többet nyom :-)
Jelenleg az első fogammal küszködök, amitől eléggé nyűgös vagyok. Tegnap este fürdésnél anyucika és apucika mintha már érezni vélte a fogacskám élét. Ma reggelre anyukám nagyon nem találta a fogacskámat, ezért elbizonytalanodott, hogy vajon tényleg azt simogatták :-)
Az éjszakák elég zűrösek, egyszerűen nem értik meg anyáék, hogy ilyen fogfájás mellett képtelen vagyok normálisan alukálni, az a helyzet hogy jelenleg Ők is éjszakáznak velem ...
De ígérem nekik, hogy ha kijön a lyukasztóm olyan aranyos kislány leszek, mint voltam.

Blanka

2 megjegyzés:

  1. Szerintem Blanka még nyűgösen is ennivaló!!! A homeopatiás chaomilla vulgarist próbáltátok már? A mostani homeos hírlevél is a fogzásról szól. Átküldöm mailben.

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter!
    Ok, küld át, majd elolvasom ... még nem hallottam erről a szerről. Ti már próbáltátok?
    Elég gáz éjszakáink vannak, de ezt írtam a fórumon is ... áááá gondolom Te is ismered miről beszélek, de amikor félórán belül 5x megyek át a szobájába akkor már kezdek kiakadni. Nálunk csak a szopi jön be ilyenkor, semmire sem hajlandó visszaaludni, ha az előző szopi legalább 3 órája volt. Hmmm őrület :-))))

    VálaszTörlés