2009. január 7., szerda

Karácsonyi szösszenet ...

Először is mindenkinek nagy cuppantósat küldünk és B.U.É.K. akivel nem sikerült még beszélnem az új évben.

Fantasztikus, ám igen fárasztó 2 heten vagyunk túl. Amennyire vártuk az ünnepeket, olyan pikk-pakk el is repült. Még fel sem fogtam, hogy Blancikánk élete első karácsonyán van túl. Édes kis babóca volt az ünnepek alatt, minden vendégségben kifogástalanul viselkedett. Hát igen, egy álomgyerek ... kis túlzással (mindenki nézze el nekem, elfogultságom) a világ legjobb kislányát kaptuk :-)

Nálunk a szenteste szűkcsaládi körben zajlott, vagyis hármasban. Blanka még nem igazán értette mi is történik, de a járókából nagyon kukucskált mikor díszítettük a fát, valószínűleg jövőre, már akkor díszítjük a fát, amikor alszik :-) Én szinte, meg nem álltam estig sütöttem, főztem, díszítettem, közben gyerekkel foglalkoztam, mert hiába volt karácsony, számára az élet nem állt meg :-)

A 25 és 26-át a családdal töltöttük anyuéknál, aztán Bálint szüleinél, 27-én vendégségben voltunk a Singer családnál ahol találkoztunk a nagyszülők rég nem látott barátaival és gyerekeivel. 28-a apukámékkal telt, és így szépen sorjában egészen 31-ig csak mentünk és mentünk ... vagy hozzánk jöttek ...
Ettől függetlenül szép volt az ünnep, Blancikának ajándék dömpingben volt része, bár a legizgalmasabb még is a csomagolópapír letépése és annak megrágása volt.

Legfontosabb történések Blankával kapcsolatban:
- már úgy forog, hogy az egész gyerekszobát birtokba vette a habtapikon (karácsonyi ajándék volt) így hatalmas felfedezéseket tehet.
- ül (még nem tud egyedül felülni, de ha felültetem, sokáig ül támasztás nélkül, persze ha elvágódik, nem azon akad ki, hogy eldőlt, hanem azon, hogy nem akar feküdni)
- kanalas ételt eszik (ma például kipróbáljuk a céklát, már evett: sütőtököt, krumplit, almát, banánt, őszibarackot és ezek összes kombinációját + tejpép néha hígításhoz) és gyönyörűen elfogad mindent. Úgy eszik kanállal, mintha mindig is ezt csinálta volna.
- tegnap betöltöttük a féléves életkorunkat, már "nagy" lányok vagyunk, és valószínűleg jön alul a fogunk mert a napokban többet nyöszörögtünk (érdekes módon Gengigelel való kenegetés után megnyugszunk :-))

Képes beszámolóval később jövünk!
Mégegyszer puszi és buék mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. BÚÉK nektek is! Nagy jövés-menés volt nálatok is olvasom - és hogy milyen ügyesen eszik Blanka! Szerintem nemsokára mi is hozzálátunk, mert a kanalat nagyon szereti már és néha nyalogathat már gyümit is - azt imádja! MAjd rádcsöröghetek babapépi ügyben valamikor a jövő héten?

    VálaszTörlés
  2. és várom a képes beszámolót!!!

    VálaszTörlés
  3. BÚÉK!!
    Fantasztikusan kis ügyes Blanka! Gratulálok. Boldog féléves szülinapot Neki! Várom én is a fényképeket.

    VálaszTörlés
  4. Szia Panna! Neked is BUÉK!
    Puszi

    Eszter! Akkor hívsz amikor akarsz, nem zavarsz!
    Puszi

    Timi és Blanka

    VálaszTörlés