2009. január 19., hétfő

Blanka cukiban :-)

Szombaton Claudia néni és István bácsi esküvői tortát ment választani a Horváth cukrászdába, újpestre. Mi is elkisértük őket, nem bántuk meg!

Ennek a cukrászdának az emeletén egy édesség birodalom van. Én annyira boldog lettem, a sok színes cukorkától, süteménytől, hogy sikongattam örömömben, ráadásul anyáék maguk közé ültettek etetőszékbe, amitől még jobb kedvem lett :-)
Boldogságom közepette egyfolytában megakartam enni az asztalszélét, amit textilpelenkával próbáltak előlem eltakarni, esélytelenül. De ki tud ellenállni olyan asztalnak, aminek üveglapja m&m csoki drazsék százait rejti :-)
Volt játszóház is, irtó jól néz ki, de oda most még nem vittek be, mert elég kicsinek tartottak a szüleim. :-( Na majd legközelebb!

Belenyalhattam anyukám-apukám tejszínhabjába, (ettől teljesen beindultam) de egy nyalásnál többet sajnos nem engedélyeztek, mert még kicsi vagyok az édeshez és a tejes finomságokhoz.
Pedig látni kellett volna, hogy milyen csodálatos süteményeket ettek a felnőttek, apukám az országtortáját próbálta ki :-)

Na, de Claudia néniéknek is sikeres volt a kiruccanás, mert kiválasztották álomtortájukat a nagynapra. :-)

Én pedig ilyen ügyesen ültem az asztal mellett:-)











http://sugarshop.hu/

2 megjegyzés:

  1. Jó kis program volt, igaz Blanka?? Legközelebb majd játszunk is, jó?? Majd csinálunk egy csajos napot, és elmegyünk anyával hármasban! Cukik lettek a képek!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Claudia néni!
    Várj, most én írok:

    él v cvx bc hgrbttf ee poihcgnh6jl,,,,-..zuttttttttt6bjj bvvvvvb,ij hhhghz..

    Na szóval most anya lefordítja mit is írtam:-)

    Benne vagyunk a csajos programban :-) Majd szólj, ha nem tanulsz! Puszi Blanka

    VálaszTörlés