2010. augusztus 25., szerda

2. számú szabadság

Fura, mert számomra (ugyebár nem járok dolgozni, itthon vagyok Blankával) az jelenti igazán a szabadságot, ha apa is velünk van, nem dolgozik.
A szabija utolsó vasárnapját kb. ugyan olyan szomorúan viselem mint Ő. Sőt én előbb kezdek el nyöszörögni, hogy jaj, holnap megint hétfő, újra munka! :-)))))) Pedig neki kell felkelni, neki kell elindulni, ülni a dugóban aztán persze dolgozni. Fogadni a megszámlálhatatlan telefonhívást, dolgozni az s.o.s munkákon amiket az utolsó pillanatban találnak ki ... Mégis az újabb mókuskerék időszak nekem is ugyan olyan rossz, szerintem ezt a pasik fel sem fogják, azt hiszik üdülünk itthon :-))

Visszakanyarodva az eredeti témához, augusztus 14-ével apa szabadságolta magát, sajnos idén hosszú egybefüggő nyaralást nem engedhettünk meg magunknak, talán majd jövőre ... Így maradt a többször elmegyünk, 1-2 napra verzió. Amolyan barátokkal, családdal együtt pihenős, kirándulós fajta.

14-én szombaton anyumékhoz voltunk hivatalosak, mert a tesóimnak volt a szülinapja. Öcsém haza jött Hollandiából így végre láthattuk egymást és együtt ünnepelhettünk. Nagy nap volt ez mindkét tesónak (egyébként pont 10 év van a húgom és az öcsém között) de főleg a húgomnak, mert nagykorú lett. Leírni sem tudom, hogy várta ezt a napot. Végre 18 éves, tyűha :-)) és legálisan ellenkezhet az anyjával :-)
A fiatalok nagyon fáradtak voltak, ugyanis előző nap sok-sok barát társaságában buliztak ... így fordulhatott elő, hogy a szombati családi köszöntésen még aznaposak voltak ... mentségükre legyen mondva, délutánra már elég jól észhez tért mindkettő. Volt szép ünneplés, nagy tortázás, evés-ivás, Blankázás ... az ott maradt barátnők kézről-kézre adták a lánykánkat ... én meg persze hagytam (miket beszélek? örültem :-))



Másnap Nagymarosra voltunk hivatalosak Bálint szüleinek a barátai (erről egyszer már írtam) "ülést" (értsd: családi összejövetelt) tartottak, ahová ilyenkor a gyerekek és az unokák is hivatalosak. Sajnos mindenki nem ért rá, de így is nagyon jól éreztük magunkat. Nekem személy szerint egy élmény a Dunakanyar környéke, imádom a kilátást (sajnos a képek nem adják vissza a látványt, mert délelőtt nagyon esett az eső így párás volt a levegő).
A helyszín, vagyis ez a nagymarosi nyaraló pedig egyszerűen meseszép, s talán mesébe illő is erdőközepén, hihetetlen Visegrádi vár panorámával. Komolyan mondom rossz volt hazajönni abból a nyugiból :-))) nekem tényleg az erdőben kellene élnem, egy csomó fa szomszédságában, mert ott érzem jól magam.


Hétfőn az öcsém látogatott meg minket, kedden pedig úgy döntöttünk, hogy hármasban elmegyünk kirándulni Dobogókőre. Mivel ott igazából csak túrázni, kirándulni lehet nem töltöttünk túl sok időt, megnéztük a kilátót, sétáltunk, megebédeltünk az út menti étteremben (Blankával már olyan könnyű étterembe menni, még mindig rátudok csodálkozni dolgokra. Nem ült etetőszékben, hanem a fél combom volt az emelvény, ő magától evett, én meg tudtam fogyasztani a saját ennivalómat. Nem hiszitek el milyen ügyes volt :-)) szóval miután kicsodálkoztuk magunkat Dobogókő nyújtotta látványban/tájban, a Szűz Anya kegyhelyénél is megtettük a tiszteletünket, majd Blanka lelkesen jól megkergetett egy fehér cicát az erdőben (szigorúan csak szeretetből) ... elmentünk a Római partra. Igazából nem volt egy erőltetett menet a nap, még is hullafáradtak voltunk estére. (Ti tudtátok, hogy a semmittevés fárasztó tud lenni? :-)))



















Szerdán nagyszülős babanap volt, mi pedig apával kettesben töltöttünk egy napot, jól ki plázáztuk magunkat, majd kézen fogva andalogtunk a Citadellán ... talán 7 éve voltunk ott utoljára, szóval nagyon jó volt végre kettesben lenni és egymásra figyelni ...

A hosszú hétvégét amire nagyon vártunk Velencén töltöttük, Szilvi és Tomi barátunknál vendégeskedtünk. Nem ez volt az első mini nyaralás velük, így sejtettük, hogy minden rendben lesz. Blankát nagyon dicsérték, de még a szomszédoknak is :-)) milyen jó kislány, mennyire jól el van. Pedig a nagy igyekezet és pakolás hevében egy darab játékot nem vittünk neki (szó szerint) kicsit lelkiismeret furdalásom volt, hogy mit fog szegénykém kezdeni magával. Azért nem fordultunk vissza az első sarokról pánikolva, mert tapasztaltból tudjuk, hogy Blanka egyáltalán nem játszik idegen helyen a játékaival. Az újdonság varázsa keríti ilyenkor hatalmába, és egy üvegmosó kefével is képes órákig el babrálni :-)) Az a bibi, hogy most elég szüretelős hangulatban volt, nem kímélte sem a büdöskéket, sem a paradicsomokat :-)) Igaz ezen csak én aggódtam, mert a házigazdákat egyáltalán nem zavarta. (Szilvi csak annyit kért Blancitól, hogy a piros paradicsomokat szedje :-))
Szóval összességében minden tervszerűen zajlott, voltak nagy röhögések, póker partik (végre én nyertem!!!) kajálások, séták, fürdés a tóban ... az utolsó nap még Dávid (Blanka keresztpapija) és Peti (fiúk barátja) is meglátogatott minket.
Este pedig szomorúan jegyeztem meg azt az észrevételemet, amivel kezdtem a postot:
Jaj, holnap megint hétfő, újra munka! :-))




















13 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Volt programotok bőven! Nem csodálom, hogy elfáradtatok!
    Blanci nagyon ügyes!!! Le a kalappal, hogy szépen eszik az étteremben, meg játék terén is feltalálja magát. És hogy már milyen nagy lány!!!
    Gyönyörű helyeken jártatok (megintcsak) :)

    Egyetértek, rossz kimondani, hogy már megint hétfő... a nyaralásunk óta még én se tudtam visszaállni a normál kerékvágásba...

    Csatlakozom Bálinthoz, tényleg jók a képek (tetszenek a keretek, amibe belepakoltad őket)!

    VálaszTörlés
  2. Apa!
    Köszi, rászakadtam a keretekre :-)

    Vera!
    Köszönjük szépen, hát igen mentünk elég sokat. Részleteztem volna bővebben is, de nem akarok mindig regényt írni :-)) Visszaállni a mókuskerékbe mindig a legrosszabb ... sajnos :-(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó helyeken jártatok ismét. Szeret a beszámolóidat olvasni, nézegetni.
    Nagymarosra mi is készülünk, hamarosan biztos írok majd. Mi kirándulással, pisztrángozással egybekötött hol lenne jó lakni kérdés felderítés céllal megyünk. Mi most is a Dunát nézzük minden nap, de onnan meseszép valóban.

    Szuper a dönthető babakocsitok. :) Először nem tudtam miért van úgy kitámasztgatva, talán Blanka játszott vele és alkotta ezt?( nálunk Levi alkot ilyeneket, de Ő már nagyobb ), aztán a második kép megadta a a választ. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Linda!
    Mi is egyfolytában nézzük a kisvárosokat hol lenne egyszer majd jó lakni (családi házban). Azt hittem, ez csak a Mayer család dilije :-))) Hát igen, Nagymaros, Kismaros, Verőce igencsak szép hely, nekem még Leányfalu is bejön mostanság :-))
    Babakocsi :-))))))) hát imádjuk a mi kis minikocsinkat, szuper találmány, csak nem dönthető a támlája, és szökőévben egyszer Blanka beájul benne, így tett most is. Nem akartuk kivenni, mert akkor tuti felébredt volna. Így kitaláltam, hogy támasszuk ki, apa pedig megoldotta :-)))))))

    VálaszTörlés
  5. Szia Timi!
    ismét egy tartalmas nyaralás :-) meg is értem, hogy Te is nyüszítesz a vége miatt - én ilyenkor mindig közlöm Tamással, hogy felhívom a főnökét, és kirúgatom, és akkor mindig velünk lesz, de jó is lesz :-))
    És elárulhatom, hogy mi is (vagyis főleg én) azon agyalunk, hogy hol lesz majd a kis családi kuckónk, de per pillanat elképzelésem sincs, hol van az a hely, ami gyönyörű, nem zsúfolt, mégis jól megközelíthető, könnyen elérhető Törökbálint és a Váci út is, és nincsenek elbuhant árak... vajon túl sokat szeretnék? ;-)) De "szerencsére" nem kell jövő héten döntenem, hogy hol vegyünk családi házat :-)) bajban lennék :-)
    A képek gyönyörűek, csak ámulok és bámulok, Blanka milyen szépséges és ügyes nagylány már :-)
    Meddig vagy még itthon? Nincs kedved még egy last minute találkozóhoz, mielőtt visszamész dolgozni? Tök jó lenne :-)
    pusszantlak

    VálaszTörlés
  6. Szia Edinám!
    JÓt mosolyogtam azon amit írtál, apát kirúgatni. Na hát ilyet kérem szépen ... a mostani gazdasági helyzetben :-)))))) Egyébként megértelek, annyira jó ha otthon van apa, Blanka is olyan más ...
    Még mi sem találtuk meg a tökéletes lakhelyet, vagyis tudnék, de ott elvannak szállva az árak :-) és még a nagymamáék is közel lennének hozzánk. Na majd ha megnyerjük a lottót :-)))
    De-de persze talizzunk majd ... még nem tudom mikor lenne jó ... mert majd lesz egy-két jövős menős napunk szeptemberben is (last minute nyaralás Zalakaroson, szeptember 1-jén megyünk bölcsibe Blankát listára iratni ... stb). Majd írd meg nektek hogy lenne jó és akkor kitalálunk valamit ;)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Még hogy semmi érdekes, és mesélnivaló nincsen a nyaralásról????? Gyönyörű helyeken jártatok, együtt voltatok a barátokkal, családdal, minden megvolt, hogy jól érezzétek magatokat. A szabi utáni hétfőt, vagyis nálunk vasárnapot, én is uuuutááááálom, ilyenkor annyira tud hiányozni, hogy alig várom már a délutánokat. Szerencsére most délelőttös héttel kezdett, így mire hazaérek már otthon van! Majd dumcsizunk valamelyik nap, addig is JÓ ÜNNEPLÉST!!!! :-) Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Timi!
    Először is: Boldog Születésnapot a Szülinaposoknak!!!
    18 év:) kezdődik a legszebb, legcsajosabb korszaka! Remélem szép-emlékezetes évei lesznek, üzenem Pannának, hogy használja és töltse ki ezeket az éveket... és vigyázzon magára! Ez nagyon szép korszak" egy nő életében:)
    Krisz! Közeleg a 30:) de milyen jó is, egy kicsit bölcsebbnek lenni:) Remélem jól van és minden rendben!:)
    Puszi Pannának és Krisztiánnak!

    Ti sem panaszkodhattok! Nagyon szép hosszú-hétvégéket töltöttetek el itt-ott! Dobogókőn ezer éve nem voltunk már, ha nem írod, fel sem ismerem:) Kicsit megváltozott a hely.

    Írtad, hogy kiköltöznél egy erdő közepébe is... MI IS:) Erdő szélén lakunk, de a kilátás elég sivár:) ... és jönnek az egerek néha-néha:(
    Szépek vagytok a képeken!!!
    Tetszik az új frizurád és te fogytál is Timi! Ugye? Csini vagy:) Csinik vagytok!
    Már nem egyszer akartam mondani, hogy olyan klassz CSALÁDI fotók készülnek rólatok! Rólunk nagy ritkán van egy-egy, még a beállított" képek sem sikerülnek soha:( Hogy csináljátok?!?:):):)
    Jók legyetek! Cuppik

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus helyeken jártok és olyan jó olvasni a beszámolókat!
    Blanci gyönyörűséges kis hölgy az édes copfjaival és a kis rucijaival!
    Sok-sok puszi nektek!

    VálaszTörlés
  10. Mennyi élmény és milyen gyönyörű fotókat kaptunk megint!!!
    Szépek vagytok együtt, Blanka egy kis bájos tündér!
    Talán jobb is, mikor többször mentek el több kirándulásra, mint 2 hétig egy helyen. Nem? Fárasztóbb, de Blankának talán jobb.
    Tartalmasan töltöttétek ezt a 2 hetet!

    VálaszTörlés
  11. Szia Clau!
    Nem azt mondtam, hogy nincs mit mesélni, csak nem olyan extra mint a tiétek, wellnesselős és csoki barnára barnulós :-)) szóval sárgulok rendesen az irigységtől :-))
    Különben köszi, nagyon tuti volt a tegnapi évfordulós ünneplés apával ... oh ... tisztára happy vagyok ... ha csillag lennék, mint a Csillagpor c. filmben, egész nap csak ragyognék a boldogságtól :-)))))))))

    VálaszTörlés
  12. Szia Beám!
    Köszi a gratulációkat és a jókívánságokat az ünnepelteknek átadom :-))
    Ne aggódj az egerek nem csak az erdő közelében találják meg a házakat, szinte mindenhol :-( Ám ettől függetlenül én továbbra is vonzódom az erdőhöz, hegyekhez. Tegnap Blankával és a nagymamával sétáltunk, tőlük 2 perc sétára már van erdő, és találtam is egy szuper telket :-)) már csak gyűjteni kell rá, kár hogy a malacperselyem üres :-)))
    A beállított képek??? hát rólunk sem szoktak sikerülni, inkább szerintem a hangulatunkon múlik, ha van kedvünk a fotózáshoz jól sikerülnek, ha nem akkor bármennyit kattinthatunk mindegyik kép szar lesz. (ez leginkább rám vonatkozik!)

    Eszter!
    Köszi, de Ti sem panaszkodhattok, Glória kész kis hölgy lett :-) Én is szeretlek olvasni benneteket, írhatnál sűrűbben is!

    Szia Edit!
    Sajnos nem kettő, hanem csak 1 hét volt ez a kis minivakáció. De jól besűrítettük azzal egyetértek. Egyébként jó volt így, majd jövőre megint változtatunk rajta. Egyébként most még nincsenek szabályok, Blanka folyamatos változásban van. Össze sem lehet hasonlítani az idei strandolást a tavalyival. Valószínűleg jövőre megint másképp fogjuk megoldani a szabadságot. De nem bánom :-)

    VálaszTörlés