2008. augusztus 29., péntek

Hétfőn voltunk csípőszűrésen Blankucival ... semmi elváltozást nem láttak. A lábacskáit tornáztatni kell, mert a lábfejek egy picit befelé állnak ... a pocakomban a magzatipózban nagyon maga alá gyűrte Blanka a lábait (nem fért már el a végén) így azok elég csámpik. Apa minden este maszírozza neki, hogy szépen kiegyenesedjen. Már alakul, nagyon ügyesen rá is áll, ha felemeljük.Viszont még hétfőn lesz egy ultrahangja is, az is a csípőszűrés része.

Aztán kedden volt a házassági évfordulónk a második :-)))) Apa meg is lepett minket délután 1-kor jött haza és virággal állt az ajtóban. Én még csodálkoztam, hogy kikopog az ajtónkon :-)) Úgy örültem neki, a nyakába ugrottam :-))

Kedd estétől tegnap estig pedig a nagymamánál és a nagypapánál aludtunk (Bálint szüleinél) így szerda este volt egy kis kimenőnk, elmentünk vacsorázni és megünnepeltük a házassági évfordulónkat. Többek között még azért is kellett a nagymamáékhoz menni, mert nekem a dokimat fel kellett már keresnem. A szülés utáni kontroll vizsgálatot így is egy héttel elhalasztottam, mert a 20-ai (tüzijáték) héten nem volt kedvem menni, meg azon a héten csak 1 napot rendelt.

Nagyon rendes volt érdeklődött Blanka után, hogy mi van a picurkával, nézelődik-e már :-)))) , megvizsgált, csinált rákszűrést ... kicsit nosztalgikus volt ott lenni nála. Most először éreztem a de jó volt terhesnek lenni érzést! Fura, hogy most már csak akkor kell mennem, ha gyógyszert akarok felíratni :-)) Bár finom azt mondta, hogy 3 hónap múlva még szeretne látni, de utána elég csak félévente egy rákszűrést csinálni.

Beszéltünk a családtervezésről, kérdezte, hogy szeretnénk-e tesót? Mondtam, hogy jelen pillanatban még nem kb. 3 év múlva. De majd meglátjuk!

Aztán ezerrel rohantam haza, mert tudtam, hogy mostanában Blanka napközben nem nagyon szeret aludni, és ne készítse ki a családot. De mikor hazaértem még mindig aludt. Olyan édes kicsi lány, amikor nem vagyunk otthon, mindig jól viselkedik mintha tudná, hogy neki rendes babának kell lennie. :-))

Holnap pedig jönnek rokonok Pécsről minket meglátogatni ... szóval még van tenni valónk ... főleg nekem, mert jó lenne egy kicsit takarítani is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése