2008. augusztus 8., péntek

Kemény hétvégének nézünk elébe :-)

Tegnap itt volt a másik nagypapa és nagymama és elvittek minket a rendelőbe, hogy Blankát megultrahangozzák. Teljesen rendben találtak mindent, hála az égnek mindene a helyén van a kiscsajnak :-) A doktornő azt is mondta, hogy még a petefészkét is gyönyörűen lehet látni :-))) Úgyhogy már a nagymamaságom is sínen van :-)) hi-hi-hi

Holnap viszont mi megyünk a nagymamáékhoz (Bálint szüleihez) délelőtt, mert este Blanka ott fog aludni (majd mi is), ugyanis megyünk esküvőre, már előre parázok, hogy miként fogjuk tudni megoldani, és a picurka el lesz-e ott, fog-e aludni és majd elfogadja-e idegentől a tejcit (cumisüvegből).

Szóval kész para, de nem fogunk sokáig maradni, tényleg csak egy pár órára megyünk el, és ha szerencsénk van csak 1x fog felébredni míg odaleszünk. Úgy sem tervezzük, hogy egész éjjel lumpolni fogunk :-) Nem is tudnék, mert az eszem csak ott járna, hogy mi lehet Blankával.

Persze telefon nálunk lesz, így ha nem lehet vele bírni, vagy nagyon sír ... stb. Akkor azonnal megyünk haza. Szóval izgalom a köbön ... remélem Blanka baba azért hagy majd minket egy kicsit kimozdulni :-)

Nagy örömöm, hogy minden kilótól megszabadultam, és még a 34-es farmerem is, amit akkor vettem mikor még nem tudtam, hogy terhes vagyok ... szóval még az is rám jön, nem gondoltam volna. Szerintem ez alkati kérdés is, bár hozzáteszem soha sem voltam nagyon gebe lány, de úgy látszik a súlyfeleslegtől könnyen megtudok szabadulni. Bár biztos az is számít, hogy nem zabáltam tele magam, és csak a kötelező kilót szedtem magamra, és talán az is, hogy szoptatok, állítólag ez is fogyaszt! De azért jobb újra 53 kilósan :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése