2008. augusztus 11., hétfő

Köszi Blanus :-)

Az első kimozdulás kettesben apával a hétvégén megtörtént!
És csúcsszuperul sikerült, mert a kisdrágám annyira jó kislány volt a nagymamáéknál, hogy semmi gond nem volt vele. Mi meg tudtunk egy kicsit bulizni.

Pedig annyira féltem otthagyni, sőt felvoltam a legrosszabbra készülve ... de hát Blanka egy rendes gyerek, mert a szüleinek nem csinál galibát :-))

Szóval délután 4-kor indultunk el anyósoméktól az esküvő helyszínére ami a XVIII. kerületben volt mármint a templomi szertartás. Mázlimra 3-kor kelt, így szépen és nyugodtan tudtam megszopiztatni Blankát. Majd elég könnyen és eredményesen le is tudtam tenni aludni, úgy hogy fél 7-ig aludt. Mi a szertartás után azonnal hívtuk anyósomat, hogy mi van a gyerekkel alszik-e ... stb. Ő mondta hogy igen, még nem kelt fel. Fél7-kor megetette cumisüvegből (fejtem le tejet) és utána simán letudta tenni aludni, nem kelt fel, nem volt nyöszörgés.
Este 10-kor kelt legközelebb, és akkor megkapta a 2. tejcikéjét. Persze mi kapcsolatban voltunk a családdal, hogy mi van, mert ha kell azonnal megyünk haza. De mondták, hogy nyugodtan maradjunk minden a legnagyobb rendben van.
Mivel a lagzi helyszíne a 12 kerületben volt és nagyon közel volt anyósomékhoz (kb. 5 perc) így tovább mertünk maradni. Sőőőőőt képzeljétek el, még menyasszony táncoltunk és még a gyertyafény keringőn meg ilyeneken is ott voltunk.
Na én ezt már a legmerészebb álmaimban sem képzeltem, hajnali 1-kor már anyai szívemnek nem tudtam parancsolni és mondtam, hogy menjünk haza. Persze akkor már a 2. etetés maradt ki és a melleim azt hittem szétdurrannak úgy be voltak keményedve. :-))
Szóval valamivel 1 után értünk haza és tisztára boldogok voltunk, hogy a kisgyönyörűségünk ilyen jó kislány volt, és alszik szépen.

Hajnali 5-kor kelt fel, bár én már alig vártam, mert a melleim szinte felmondták a szolgálatot, pelenkát kellett magamra csavarni annyira folyt a tejem. Blanka reggel nem is értette, hogy mi ez a sok tejci és tisztára kiütötte magát ... úgy hogy megint bealudt :-)
De aztán a nap folyamán szépen kiszívta volt bőségesen mit ennie, sőt annyira sokat evett, hogy egyszerre folyt belőle alulról és felülről a cucc este, így apával nem tudtuk, hogy sírjunk vagy nevessünk.

Végülis este 10 körül aludt csak el, és ma reggel 5:22-kor kelt fel.

Hát nem egy jó gyerek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése