2009. május 11., hétfő

Kezdőőődik!

Péntekre virradó éjjel kezdődött minden, akkor 5x mentem Blankához egy éjszaka. Hát szerintem már sejtitek ;) bizony elkezdődtek a nyűgös, fog fájós éjszakák.

Most úgy állunk, hogy minden második éjszakát "átalussza" a következőt pedig végig bulizza és persze ehhez engem hív asszisztálni. Viszont érdekes, hogy egyáltalán nem vagyok úgy kikészülve, mint anno a lenti fogaknál. Két tuti cuccot vetettem be, egyik a Dentinox gél egyenesen a hűtőből ez jó hideg az ínyének. És tisztára lehiggad tőle, hangja sincs úgy lehet vissza tenni őt aludni, ezt csak éjszaka használjuk. Este lefekvéskor pedig Viborcol kúp. (Egyszerre a kettőt nem szabad!)

Napközben egész normálisan viselkedik, de azért érezhető rajta a nyűglődés. Apával nem győzzük kapkodni a fejünket, hová lett az a jó kislány akit megszoktunk :-))

De aminek nagyon örülök, hogy észrevettem ma pelenkázáskor a jobb fölső fogacska már nagyon fehérlik :-))
Remélem nem tart olyan sokáig és néha én is tudok egy-egy órát aludni éjszaka ;)

8 megjegyzés:

  1. Remélem hamar túl lesz rajta. Márknak 1 hete bújt elő az első foga. Szerencsére nem nagyon viselte meg, csak ömlött a nyála és rágott ezerrel mindent. Kitartás Blankának.

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    Köszi, remélem így lesz. Az alsó fogak, állítólag könnyebb menet mint a felső kettő. Igazából nálunk sem tartott túl sokáig az alsók kibújása. Inkább engem viselt meg az állandó éjszakázás :-)). Ugyanis nem voltam hozzászokva, Blanka hála az égnek jó alvó.

    VálaszTörlés
  3. Nincs járókánk. Az igazság az, hogy nem nagyon tudnánk hova rakni, elég kicsi a lakás.

    VálaszTörlés
  4. Hajrá Fogtündér - mindent bele! Igen durva, ha az emberlánya megszokja a jólétet és sokáig tud aludni, vagy legalábbis felkelés nélkül...

    VálaszTörlés
  5. Szia Linda!
    Örülök, hogy rendszeres olvasóm lettél, Levi és Vivi blogját én nem olvashatom??? :-)látom jelszavas!

    VálaszTörlés
  6. Szia Eszter!

    Most már egész jók az éjszakák. Éjjel csak tea van, de az sem sok pár korty és bekenem az ínyét aztán már alszik is tovább.
    Ezerrel fogzunk, de nem panaszkodom az éjszakák miatt. Ja és már nem csak a jobb oldali felső hanem a bal oldali is fehér. Szóval egyszerre jön mindkettő. Szerintem jövőhéten már fotóképesek lesznek :-)))

    VálaszTörlés
  7. Szia Timike!
    Küldjük a fogtündért, hogy mihamarabb kijöjjenek a fogacskák. Nekünk megvan a 11.-ik:-)
    Kitartás és sok türelem!!
    Puszika!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia Maya!
    Köszönjük szépen, csak küldjétek a fogtündért :-))
    Puszika nektek!
    Timi

    VálaszTörlés