2009. május 18., hétfő

Történések vegyesen :-)

Sajnos sűrűn nincs időm írni, mert mindig van mit csinálni így most ömlesztve beszámolnék az elmúlt hetek eseményeiről.

Sok minden történt/történik velünk ezek közül is a legeslegfontosabb, hogy már látszik felül a fogunk :-) Ez még csak a jobb felső, de már a bal is szépen fehérlik. A kezdeti néhány rossz éjszakát felváltották a jók, hála az égnek. Igazából ha nem kukucskálnék állandóan a szájába, észre sem lehetne venni, hogy fogzik. Nagyon szuper ez a Viburcol kúp. Mi erre esküszünk, és jó szívvel ajánlom minden fogzó bébi anyukájának (homeopátiás), az első 2-3 nap után visszaállt minden a régi kerékvágásba. Blanka végig alussza az éjszakákat is.
Volt még egy csúnya fogzási tünetünk a popsi kipirosodása, szinte sebesre marta neki 1 percen belül a kaki a fenekét. Már teljesen ki voltam akadva, mert nem tudtam olyan gyorsan megszabadítani a gyereket a pelenkától, hogy az ne fájjon neki. A pelenkázás egy rémálom volt, de kb. ez is 1 hétig tartott, mert a Sudokrém gyönyörűen helyre rakta neki a popóját.

A másik nagyon fontos történés nálunk, hogy 1 hete már nincs szopi, éjszaka sem! Nem akartam hamar elújságolni, mert nem hittem, hogy ennyire jól fogjuk venni az akadályokat, ráadásul így fogzás idején. Sokat olvastam erről, hogyan kell a gyereket elválasztani és csak még inkább féltem az egésztől. Voltak próbálkozások még régebben a tápszerrel, de akkor Blanka teljesen elutasító volt. Még a szájába sem volt hajlandó bevenni a cumisüveg dudliját. Teljesen ki voltam, mert tudtam, hogy az ő érdekében lenne fontos a mielőbbi elválasztás.
Viszont nem voltam erőszakos sem, így hagytam hagy szopizzon, le van "ejtve" a bőröm és egyéb betegségem, a gyerek az első.
Közben érezhetően egyre kevesebbet szopizott és elérkezett az idő, amikor már szinte csak vacsinál volt szerepe a cicizésnek.
Kitaláltam, hogy bepróbálkozom egy ízesített tápszerrel, ami banános ízű, 9 hónapos kortól ajánlják. Reggelire adtam neki először, mint a kisangyal úgy megette. Egy pillanatra sem volt gondja a cumisüveggel. Az íze nagyon finom, még nekem is ízlik. Így aztán szépen fokozatosan áttértünk erre. Most már éjszakára jó éjszakát tápszert kap, reggelire banánost. Éjjel már nem eszik, ha felébred iszik pár korty teát, vagy bekenem az ínyét Dentinox géllel. (ez a cucc is nagyon bevált nekünk) Egy szó nélkül alszik tovább. Sok helyen olvastam, hogy a gyerek elválasztáskor nyűgös lesz, még anyásabb és nagyon megsínyli, hogy már nincs cici. Nem tudom, én ilyet nem veszek észre Blankán. Az hogy bújik és állandóan teper utánam a lakásban, ez még szerintem nem a szopizás elhagyása miatt van, ezt előtte is csinálta. Úgyhogy szerintem csak az a titok, hogy fokozatosan és nem erőltetve csináljunk az elválasztást.

Közben történt még valami, Blanka CAM combi babakocsiját eladtam a TeszVeszen, és életem első aukcióján vagyok túl :-)) Már régen voltam ilyen izgatott, még soha sem csináltam ilyet. 70ezer forintért sikerült eladni, sajnos már kinőttük a hordozót, mózest pedig szinte nem is használtuk. Szerettünk volna venni egy új ülést az autóba, de mivel az előző babakocsi nagy volt, vagyis inkább hosszú, muszáj volt venni egy új kocsit is, hiszen ha betesszük az új ülést, akkor már nem lehet lehajtani az autó hátsó ülését, a babakocsi miatt. Summa summárum, eladtam a régit, és most van egy új babakocsink (Hauck). Viszonylag olcsón vettük (29e), nem akartunk erre sokat áldozni, de az ülésre azért költöttünk (50e), mert az nagyon fontos, hogy jó minőségű legyen. Ez most egy teljesen új fejlesztésű autósülés, a bekötése is pikk pakk megy, még nekem is sikerülne :-)) És sokkal biztonságosabban fogja az ülést az öv, mint a régi bekötést igénylőknél.

2 hétvégét szántunk erre a projektre. A kínálat nagyon bőséges, ülés és kocsi tekintetében, bár ülést nagyon hamar választottunk. Kocsinál már nem volt minden ilyen egyszerű, mint tudjuk tökéletes babakocsi nincs. Ha van egy elképzelésed, hogy mit szeretnél, tuti, hogy az valamiért nem kapható, vagy csak nagyon drágán. Nekünk olyan kocsi kellett, ami befér a csomagtartóba, könnyű, olcsó. Így kiestek a nagy kedvencek, a háromkerekűek.
Volt egy szerelem, amit apával egyfolytában csodáltunk, hogy ilyen picire összelehet hajtani??? És ilyen könnyű??? (Quinny Zapp) Nem volt a legolcsóbb, de megvettük volna ha dönthető a háttámlája. Hiába "nagylány" már Blanka, azért ő még elszokott csucsókálni a babakocsiban, és nem túl kényelmes ülve aludni egy picurkának.

Az új autósülést (BeSafe) pedig egyenesen imádja. Gurgulázik benne, nevet, bohóckodik. Ilyet még soha sem csinált kocsiban. Imádni való!

Szóval úgy érzem jó vétel volt mindkét új "szerzemény".

És hogy ne legyen még ennyivel lezárva a történet, megkapta élete első játék tárolóját is. A színes dobozok kipakolása a világ legizgalmasabb dolga. Képes egy fél órát elszöszmötölni és turkálni ezekben :-)) A szobácskája teljes átalakuláson megy át, új függönyt fog kapni, és megvettük már a lámpáját is. Kinéztem neki egy új ágynemű szettet, mert a kistakaróját kinőtte. Ez mintájában passzolni fog a függönyhöz az új dizájn a pöttyös lesz. Tegnap pedig megkapta élete első szandálját, amit legnagyobb meglepetésemre nem akar leszedni a lábáról. (Idáig minden cipőt egy pillanat alatt levett a lábáról és már dobta is el) Nem volt olyan séta, vásárlás hogy ne szóltak volna: Anyuka a baba cipője a földön van!
Ebben a szandiban pedig csúszik mászik, lépked, nagyon tetszik neki. Így biztos vagyok venne, hogy nagyon kényelmes.

Nagyon furcsa érzés kavarog bennem, mert 10 és fél hónap után egy korszak lezárult, nincs több szopi, nincs már hordozóban cipelés, nincs régi babakocsi ... viszont vannak új dolgok, amik egy új korszak kezdetét jelzik ... azért van egy gombóc a torkomban ha erre gondolok. :-)

Néhány kép az elmúlt napokról :-)


A színes dobozokban imádok turkálni, (rajtam az új szandim):





Új babakocsimmal az első próba út Vácra vezetett, íme:
























5 megjegyzés:

  1. Tegnap valamiért nem tudtam elküldeni a megjegyzésemet, remélem, most menni fog. Szóval, valami olyasmit írtam, hogy: nagyon szuper dolga van Blankának, hogy ennyi szép, új dolgot kapott. Viszont ti sem panaszkodhatok, mert nektek is szuper dolgotok van, hogy ilyen édes, jó kislányotok van, hogy még a szopiról való leszoktatás is ilyen könnyen megy!!! Csak így tovább! :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Claudia néni :-))
    Köszönjük szépen, aranyos vagy :-) Nagyon mázlista szülők vagyunk, mert Blankával az élet boldog, és ahhoz képest hogy kisbaba még könnyű is. Nekünk egy pillantig sem okozott/okoz gondott, hogy van gyerekünk, mert így teljes az életünk!!!

    VálaszTörlés
  3. Húúú, ezt olyan jó hallani! Sok helyről hallom azt, hogy gyerekkel nem lehet ezt vagy azt,hogy milyen nehéz, milyen sok... stb... Amíg nincs gyerekünk (persze majd utána is), igyekszem magam körülvenni pozitív szülőkkel. Remélem egyszer majd mi is ilyen mázlista szülők leszünk!

    VálaszTörlés
  4. Igenigen, egy szavunk sem lehet,)

    VálaszTörlés
  5. Tündéri Blanka és király az új kocsi!

    VálaszTörlés