2009. június 19., péntek

Nyaralás gyerekkel

Még nem voltunk hármasban nyaralni, tavaly mikor megszületett Bogyóka nagyon picike volt nem akartunk 1-2 hónapos babával sehová sem menni. Idén viszont úgy néz ki sikerül egy pár napot/hetet - Claudiáékkal a Tihanyi nyaralójukban, anyósomék Szelidi tó közelében fekvő nyaralójában és Balatonlellén - szabadságolnunk magunkat.

Felmerült a kérdés bennem, ilyenkor mit kell vinni? Én legszívesebben a fél házat becsomagolnám, mert tudom ha bármit itthon felejtünk, arra lesz leghamarább szükség. Arra nincs lehetőségünk, hogy olyan bababarát szállodába menjünk nyaralni, mint Alsópáhok, oda tényleg semmit sem kell vinni, mert minden étkezésre 2 féle babaétellel várják a pindurkákat és kiságy, kiskád ... stb. etetőszékig minden van, ami a család kényelmét szolgálja.

Szeretném a gyakorlott anyukák segítségét kérni, hogy egy vízparti nyaraláshoz milyen kellékek nélkülözhetetlenek?

Amiket én már felírtam magamnak: napvédő krém, kullancsriasztó krém, szokásos gyógyszerek (lázcsillapító Nurofen, fogfájásra Viburcor kúp és Dentinox gél).

A ruhák, játékok és egyéb dolgok mint pelenka, popsitörlő ... stb. OK. De szerintetek szükség lehet még valamire?

Bármilyen ötletet szívesen veszek.
Előre is köszi!

15 megjegyzés:

  1. Másra tuti nem lesz szükség:)

    "Ész miiinden kutya ..."

    VálaszTörlés
  2. Köszi apucika, de hasznos asszonyi tanácsra van most szükségem :-))

    VálaszTörlés
  3. Ok, de szerezz mellé hasznos asszonyi kezeket is, ha jelentősen bővülne a lista,)

    VálaszTörlés
  4. Mindenképp vigyetek úszógumit, vagy karúszót:-)

    VálaszTörlés
  5. Úgy gondolom, amiket írtál, az tökéletes. Bármit amit itthon felejtesz, az beszerezhető a nyaralásközben is. Sokszor még a választék is nagyobb és van amikor a Balatonparton olcsóbb, mint itthon... Szerencsére nem a világ végére mentek :)
    Még a gyógyszereket én kiegészíteném hashajtó/hasfogó,(roppant kellemetlen bármelyik hiánya) illetve kálcium pezsgőtabletta (szúnyog/rovarcsípés esetén kiválóan bevált nekünk)esetleg Fenistil gél Blankának.
    Nagyon jó lesz meglátod. Blankica-cica-mica imádni fogja :))

    VálaszTörlés
  6. Szerintem még valami "itthoni illatot". Gondolok itt arra, hogy olyan dolgokat, ami itthon a kiságyában megtalálható (takaró, plüssállat stb), hogy az ágyikója ne legyen annyira idegen számára. István szerint :) szél-és napfogó sátor is kell majd a strandra. :)

    VálaszTörlés
  7. Az uszógumi alul keresztpántos legyen, amibe bele tud ülni. Vivi órákig elvolt így, meg szeretett kislabdával is játszani a vízben. ( vagy vannak olyan kiscsónakok, amiben alul kilóg a lába, levinek ilyenje van, de vivi is élvezte )Egy kisvödör, kislapát mindig jól jön pancsolás közben, akár vízben, akár parton, fűben stb.
    Gyógyszer : Normaflore ( ha már hasmenés, hányás van akkor ezt utána mindig ajánlott hogy a bélrendszert és védekezőrendszerét helyrehozza )

    VálaszTörlés
  8. MI most jöttünk haza egy hetes Balatoni nyaralásból. Nincs semmi extra mait vinni kéne! Amiket már amúgy is vinni akarsz az szuper. Amihez én ragaszkottam az a porszívó volt az orrszívás iatt( szerencsére nem volt rá szükség) ja és szerintem Sterimárt vigyél. Úszógumi, karúszó nem kell még egy ekkora gyereknek úgysem engeded el, szerintem, bár nálunk hamar megoldott a víz kérdése, nem akart belemenni ordított visított, de hát ez az én víziszonyos kislányom:(
    Kis kaalpok legyenek, lehetőleg sdiléets, bár időjárásfüggő. Mi egeyedül homokozókészletett vettünk ott minden mást jól eltaláltunk mi legeyen. Törlőkendő foggyott el, de ugye az pótolható. Én mezítláb nem engedtem őt( darázspara) így puhatalúban járt, meleg ruha fontos még, este nagyon klehül. Esetleg úszópelus.
    De hidd el, aakrmi otthon marad nem fog hiaányozni, ha mégis megveszitek:)) NAgyon jó nyaralást!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Barátaink!

    Köszönjük a tanácsokat, nagyon sok hasznos információt kaptunk.
    Puszi Mindenkinek

    u.i: már alig várjuk a jövőhetet :-))

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm még Eszternek és Edinának, hogy más fórumokon (sms, e-mail) nyújtottak segítséget nekünk ...
    Puszi nekik is :-))

    VálaszTörlés
  11. Én 1 éves korában is adtam a kisfiamra kis karúszót, a biztonság kedvéért, vagy olyan ülős úszógumiban ült. Szerintem kicsit kényelmesebb, mint egyfolytában tartani.

    VálaszTörlés
  12. Timi! Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok!! :)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Barátaink!

    Sajnos egy pár napig nem lesz számítógépünk, mert bekaptunk egy vírust és le kell "gyalulni" a gépünket! Remélem minél hamarabb tudunk majd írni. Addig is sok-sok puszi mindenkinek!

    u.i.: Blanka elkezdett önállóan járni :-))))

    VálaszTörlés