2009. augusztus 12., szerda

SIKERÜLT!

Először is szeretném megköszönni minden kedves rokonnak, barátnak, olvasónknak a biztatást, azt, hogy drukkoltak, szorítottak értem :-) És millió csoooooooooook Bálint :-))

Ma reggel 7:30-kor forgalmi vizsgáztam és mint a címből már sejtitek: SIKERÜLT!!!

Nagyon nagy kő esett le a szívemről, ez a teher már régóta nyomasztott ... Az utolsó pillanatban lett meg, de meglett, mostantól kezdve már csak ez számít! Még nem fogtam fel, valószínű, ha már a kezemben tarthatom a jogsimat akkor fog tudatosulni. :-))

Még egyszer Mindenkinek puszi a biztatásért és a kedves szavakért!

13 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy! Most már megkönnyebbülten és önfeledten indulhatsz nyaralni! Gratulálok! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Az Euro én voltam, csak nem léptem ki a másik gmail-ből! Hihihi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm :-))
    Már akartam is írni, hogy köszi Euro, de Te kivagy ? :-))))

    Hát tényleg egy nyugodt nyaralásnak nézek így elébe, olyan jó túl lenni a hajnali vezetéseken :-))))))

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szívből gratulálok! Izgultam érted.

    VálaszTörlés
  5. Szia Timi!

    Hatalmas gratula!!!
    Nagyon ügyes vagy!!! :))))

    VálaszTörlés
  6. Tudtam, hogy sikerülni fog!! :DD Ügyes vagy! Gratulálok! Jó pihenést!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálunk! Ügyes voltál!!!
    A nyaraláshoz jó időt és jó pihenést kívánunk!!! Cupp

    VálaszTörlés
  8. Beusom!
    Köszönöm, nagyon jól estek múltkor a soraid, és a mostaniaknak is nagyon örülök. Fél siker a biztatás, erőt ad. Köszi mégegyszer!

    Bettyóka!
    Elsők között voltál akiket ma reggel hívtam, köszönöm hogy szorítottál nekem! Puszi érte!
    Nektek is jó nyaralást, és remélem Zamárdiban sikerül összefutnunk:-))

    VálaszTörlés