2009. augusztus 3., hétfő

Bulizós hétvége

Húúú hol kezdjem ... volt minden ezen a hétvégén - esküvőre készülés, ahol apukám párja, Erzsike készítette a menyasszony (Claudia) frizkóját. Sminktanfolyam kezdőknek a szomszédban :-)) Szomszédolás hajnalig babamozizással - 4D UH - egybekötve :-)) Szülinap, leánybúcsú ...

Nem is tudom mikor voltam ennyit bulizni egyhuzamban? Talán még Blanka születése előtt, ám a hét egyik legfontosabb eseményén apukám születésnapján, Blanci is velünk tartott :-)))

Előző bejegyzésemben már említettem, hogy a hét bővelkedni fog "tenni-menni" valóban, írni ezekről akkor nem tudtam, ne hogy kitudódjon valami. Mint fent említettem, a hét egyik nagy eseménye az édesapám 50. születésnapja - tudom nagyon fiatal :-) - élete párja már hetek óta készült erre a meglepetés bulira. A buli Gödöllőn volt, apu egyik barátjának - nekem tini kori haverom - házában. Annyira meglepetés buli volt, hogy apukám semmit, de tényleg semmit sem sejtett. A közeli utcákban rejtettük el a kocsikat, így csak akkor jött rá, hogy meglepi van, mikor belépett a házba, ahol egy jó páran megbújtunk :-) Öcsém, aki Hollandiában él és dolgozik, augusztus 1-je miatt hamarabb jött haza, persze titokban. Apu csak reménykedett, hogy a szülinapján itthon lesz a fia :-)) Végül apukámat barátai és családja köszöntötte, és a kezdeti meghatottság helyét - mert volt pár könnyes pillanat - viszonylag hamar átvette a buli hangulat, sőt néha "macska jaj-os" feelingünk volt - a sok házi pálinkának köszönhetően :-) /nem mi ittuk!!!!/ - remekül éreztük magunkat, sokat nevettünk az ünneplő "felnőtteken".
Még mi is táncoltunk :-)) Blanka velem, nagypapával, apám sógorával és mindenkivel aki éppen felkapta :-)) Bálinttal pedig lassúztam ... Drága férjem, soha sem gondolta volna, hogy Zámbó Jimmy - Egy jó asszony mindent megbocsájt-ra valaha is táncolni fog :-))) - ja és egy kortyot sem ivott - de a tömeg ereje hatott :-))))) Készült egy jó pár videó, de úgy gondolom, ezek közszemlévé tételétől most eltekintenék :-))) A képek önmagukért beszélnek:

Apa és a lánya :-)




Blanka bulizik:











Este 7-kor - a tortázás után - már muszáj volt elindulnunk, mert Blanus szó szerint hulla volt estére, én csak ismételni tudom magam: mindenkinek ilyen gyereket kívánok :-)
(Egy hangja sem volt, bent bömbölt a zene, ő pedig aludt a kertben délután a babakocsiban.
Nagyon jól bírta a gyűrődést, tetszett neki a zene, a tánc, a tömeg, ha foglalkoztak vele, ha gyerekek ugráltak körülötte, nem félt az idegenektől, de egyszerűen magában is eljárkált egy játékkal vagy gyűjtött követ!!! :-)))

Közben nem csak Blanka miatt, hanem Claudia barátnőm miatt is csipkedni kellett magunkat hazafelé; ugyanis legjobb barátnőjével Eszterrel erre az estére szerveztünk egy fergeteges leánybúcsút. (kérdésekkel, vicces játékokkal és sok-sok ajándékkal)

Este 8-kor az autó előállt, Eszter öccse volt a sofőrünk, és már robogtunk - Claudia, Eszter, Márti és én - az első helyszínére a Jókai utcában található Dzsungel Étterembe, ahol 9-re volt asztalfoglalásunk. Itt jót ettünk és még jobbat ittunk. A végkifejlet a Cha-Cha-Cha Terasz - Margitszigeten volt - még csatlakoztak hozzánk Clau unokatesójáék - ahol "lábfáradásig" maradtunk.

Szerintem nagyon frankón sikerült a lánybúcsú, de erről majd Claudia részletesen úgy is ír a blogjában, nem akarom lelőni az összes poént :-)))
Fél 3-ra értünk haza, ekkor már nem voltunk szomjasak :-) közben folyamatosan azon gondolkoztam, hogy szegény taxis mit gondolhat rólunk??? Na de mindegy, már rég nevettem és táncoltam ennyit ...

Nagyon jó volt kimozdulni, máshol lenni, de leírhatatlanul hiányzott az én kis családom. Főleg Bálint, persze nem rá gondoltam egyfolytában, de mikor haza értem, annyira jó volt hozzá bújni, olyan jó, hogy ő van nekem. Kislányunkról tökéletesen gondoskodott - fürdette, etette, altatta. Majd reggel szintén átvette a teendőimet, mert elég nehezen tértem magamhoz :-)) ebből látszik, hogy öreg vagyok én már az éjszakázáshoz :-)))

Claudia, valami hasonló boldogságot kívánok neked is :-) 6 év együttlét, 3 év házasság után is menthetetlenül szerelmes vagyok Bálintba :-) És együtt kerek a világ :-)

A lányok:







u.i: 4 nap múlva bulizás folyt.köv. :-) már nagyon várjuk!!!

7 megjegyzés:

  1. Igencsak mozgalmas 7vége volt,
    de a java még hátra van,)
    És szerencsére vezetnem sem kell ...
    Ugye mindenki tudja mire célzok'

    VálaszTörlés
  2. Igen, apucika szerintem mindenki sejti :-))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Fú, tényleg mozgalmasra sikeredett :)

    Apukádnak innen is boldog szülinapot!
    Blanci tényleg egy tündér, ha ilyen jól bírta a bulizást :)

    Hmmm :) Jó lehetett a lánybúcsú, várom Clau részletes beszámolóját ;)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg mozgalmas kis hétvége, na de mikor, ha nem nyáron bulizzon az ember... Édesapádnak boldog szülinapot - és tényleg büszkék lehettek, hogy Blanci ilyen jól érezte magát a partyn :-)! Rajtad is látszik a képeken, hogy milyen felszabadult vagy, biztos tényleg jó volt kimozdulni!
    Sok-sok puszi nektek!

    VálaszTörlés
  5. Szia Vera és Eszter!

    Apukám nevében is köszi :-)))

    Tényleg nagyon jövős-menős volt a múlt hét utolsó 3 napja, próbáltam rövidre fogni az irományt, de még így is hosszúra sikeredett :-)) Pedig arról már nem is írtam, hogy hosszú idő óta ruhát, ékszert, cipőt vásárolgatok :-)) Isteni érzés!! A lánybúcsút tényleg olvassátok majd el Claudiánál, mert ő szerintem nagyobb lélegzetvételű beszámolóval fog jönni. Egyébként nagyon jól éreztük magunkat. Még mondogattuk is, hogy néha-néha kéne csapni egy ilyen görbe estét, mert jót tesz a női léleknek :-))
    Puszi nektek, további jó nyarat!

    u.i: Blanka pedig annyira jóóóóóóó gyerek! Imádom! Ma egésznap viccelődött velem, tök cuki, már érti a poénkodást, sőt a vicces meséken is hangosan nevet :-)))

    VálaszTörlés
  6. Apukádat isten éltesse! Szuper meglepi buli lehetett, biztos nagyon jól esett neki. A Jimmy számon pedig erősen elcsodálkoztam! :-)
    A lánybúcsú felejthetetlen élmény volt, imádlak titeket, és igen, majd mindjárt írom is a postot.
    Ui: eltüntettem a piros szemeket, azért így csak jobb, nem??? :)
    Puszi
    3 nap múlva ismét buli!

    VálaszTörlés
  7. Igen-igen tüntesd el, úgy jobb lesz!
    Asszem nálam csak 1 kép olyan :-(( ezt a Bálint szokta kiretusálgatni, most nem volt rá ideje.

    Bizony ám, 3 nap múlva folyt.köv. :-))

    VálaszTörlés