2009. december 8., kedd

Apás ...

Pár napja vettem észre és nem mondanám, hogy nem voltam féltékeny ... váltig állítottam, hogy az én lányom nem apás és nem anyás, mindkettő egyszerre ... de azt hiszem módosítanom kell az állításom, Blanka inkább apás, de egyértelműen az lesz később. Talán szembetűnőbb lenne az apafüggőség, ha apa nem lenne annyit távol, de ez van, valakinek pénzt is kell keresni ... :-)

Szóval, már jó ideje az a szokás nálunk, hogy reggel apa megy Blankáért a szobába, ha felébred. Ilyenkor áthozza a mi ágyunkba, hogy még hármasban összebújunk egy kicsit. Jól is esik a lelkünknek az összebújás ebben cudar időben, korán reggel, sötétben (meg úgy egyébként is) ilyenkor semmi másra nem is vágyunk csak egymásra ...

Blanka viszont mostanában, úgy érkezik meg apával a szülői ágyikóba, hogy szorosan egymáshoz bújnak, arcuk a másik arcán pihen, Blanka karjai apa nyakát körbe fonják ... még ilyet nem láttam. Először betudtam, hogy még álmos, fáradt ... de másnap már csak csodálkozás maradt, harmadnap pedig csak bambultam ki a fejemből és azt néztem mennyire szépek így együtt. Persze kicsit rossz volt, hogy én kimaradok ebből az idillből ... mert ez a meghitt ölelkezés, nem csak pár másodpercig tart hanem sok percen keresztül ... de nagyon jó így látni őket ... jót tesz a lelkemnek, hogy a gyerekem szemmel láthatóan szereti az apukáját (szüleit). Kell is ennél több?


11 megjegyzés:

  1. Tudod, hogy van: anya a fix pont, a nevelés, stb. apa meg a móka, kacagás :)

    VálaszTörlés
  2. :) Azt mondják, a lányok inkább apásak, a fiúk inkább anyásak.. biztos van benne valami igazság.
    Gergő anyafüggő, ami betudható a szopinak:) de egyébként is nagyon anyás:):)
    Blankánál eljött az apa korszak:) anya állandósága mellett:):)
    Apa és Lánya... édes kapcsolat ez:)

    VálaszTörlés
  3. Jaja ez így van ... de nálunk most nagy a szerelem is. :-)
    Képzeld múltkor hamarabb jött haza Bálint és onnantól kezdve le se sz..t engem Blanka. Csak az apja kellett, lógott rajta, ugrált rajta csak az ő tányérjából fogadta el az ennivalót ...

    Visszakanyarodva a móka és kacagáshoz, apának este mindig van energiája kukucsolni, bohóckodni ... stb.

    VálaszTörlés
  4. Szia Bea!
    Biztos így van, a lányok tuti apásabbak ... de idáig nem volt ennyire szembetűnő, bár azért a mi kapcsolatunk is jó :-))), tegnap 1 órán keresztül énekeltem neki karácsonyi dalokat, egyszer csak elaludt a mellkasomon, olyan jó érzés volt :-)))

    VálaszTörlés
  5. Ezt én is hallottam már, mármint,hogy a fiúk anyásak, lányok apásak. Bár amíg picurkák, nyilván anya függőek nemtől függetlenül, majd kialakul ez a helyzet, ami nálatok is van, majd a későbbiekben kiegyenlítődik, aztán a kamaszkorban a lány az anyukájához, a fiú az apukájához közelít. Ez így van jól. De azt hiszem, én is féltékeny lennék. De ha te dolgoznál egész nap, és csak este jönnél haza, akkor te lennél a "szerelem". Bár szerintem most is az vagy a számára, csak te mindig ott vagy neki. :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lehetett látni, ahogy összebújnak. Szerintem örülj neki (meg minden ilyen pillanatnak :).
    Én csak a saját múltamból hozok fel egy példát: nagyon szerettem az apukámat, amikor olyan 2-3 éves lehettem. De aztán apa elkezdett sokat dolgozni, és nem is voltam hajlandó puszit adni neki, nem engedtem, hogy ő vegyen ki fürdés után a kádból (anyának akkor már nagy pocija volt a hugommal), ennek az egésznek az lett a vége, hogy úgy kellett összemelegíteni minket. Szóval tök jó, hogy Blanci ennyire apás :) Legyen ez még nagyon-nagyon sokáig így!!! Ja, és nagyon jó a montázs :)

    VálaszTörlés
  7. Klasszak a képek :-)! És hát nálunk is így van: apa hazaér és én le se vagyok tojva... Nekem ez egy kis felszabadulás, mert van időm rendet rakni, Tomi és Glória meg boldogan eljátszanak, örülnek, hogy együtt vannak. Napjában többször is mondogatja: apaapa, és este meg rohan ha már csörög a zárban a kulcs. Ha valami baja van, akkor úgyis hozzád rohan először biztos :-)!

    VálaszTörlés
  8. Sztem ez a bejegyzés teljesen rendben van, ráadásul egy kis ízelítőt is láthattok apa reggeli hajszerkezeteiből,)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!!:-)
    Én nem hiszek ebben a lányok apásak, fiúk pedig anyásak dologban. Nálam sem vált be, mert olyan anyás voltam, hogy csak na. Én úgy gondolom, hogy Bálint csakis saját magának köszönheti blancika szeretetét!!! Ki mint vet úgy arat.-)
    Puszi!!!
    Talizhatnánk valamikor.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok Lányok!
    Nagyon aranyosakat írtatok, köszönöm ... valahol mindegyikben ott az igazság ... a kislányok (még a nagylányok is) legtöbbször a védelmező apucikát látják az édesapjukban aki szemmel is képes lenne gyilkolni, ha a gyerekével bármi történik. De abban is igaza van Bettyónak, hogy sokat számít manapság, hogy a férfiak/apák jobban kiveszik a részüket a gyereknevelésből. Nálunk például Bálint amiben tud segít, és Blanka egy-két nyűgös napját leszámítva, mindig mindent enged neki. :-)

    VálaszTörlés
  11. Anna is egyertelmuen apas, es en sem mondom hogy nem voltam meg feltekeny emiatt, ugyanakkor orom, sot kincs, mert nyugodt szivel hagyhatom oket barmikor kettesben:)
    Ez az arcahoz simulok nalunk is van, es sokkal sokkal tobb puszi is jar a papanak....
    ez van es ez jo!

    VálaszTörlés