2009. december 2., szerda

Angyalkánk

Kétség sem fér hozzá, ebben az évben fantasztikus fejlődésen ment keresztül Blanka ... megtanult felülni, feltérdelni, felállni, csúszni, mászni, állni, járni ... növesztett 12 fogat, hatalmas szempillákat és csini frizurának való alapot :-)
Imádja a könyveket, a meséket, dalokat, a gyerekeket főleg ha nagyobbak. Játék szétpakolásban király, profi az értékes/fontos holmik elrejtésében/elcsenésében, szeret fürdeni, ugrálni az ágyon, vendégségbe, játszóházba járni ... főzőcskézni, építő kockázni, kutyázni. Kedvenc játéka az alvós Tigris, enélkül egy tapodtad sem megyünk, kedvenc mesefilmje Cuddlies és a Teletubbies, nevet a vicces történeteken, mániákus fogmosó-fun. Ez mondjuk nem is baj, mert ropifaló kisiparos :-)
Megtanult gagyarászni, néhány szót mondani és egyre ügyesebben megérteti magát velünk, megmutatja vagy odahozza amivel valami sürgős dolga támad, vagy ha segítség kell a használatában pl: itatójának a kupak leszedése. Mindent megért, és ha van kedve bármit meg is csinál ... de nem bazári majom így nem produkálja magát csak úgy.

Ma szerda van, nagyszülős nap, nincs velem, és úgy hiányzik, hogy majd megőrülök ... csodálkozom? hiszen napról napra jobban szeretem/szeretjük, Ő a mi igazi angyalkánk :-)))

7 megjegyzés:

  1. Jajjjjj, ez annyira megható volt, hogy elmorzsoltam egy könnycseppet, és közben az jutott eszembe, hogy most már én is nagyon szeretnék egy angyalkát magunknak (értsd:István + én ) :-)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A képeket még nem néztem meg, mert éppen Született feleségek megy, na de majd a reklám alatt. :-)
    Csak rögtön akartam írni a soraid elolvasása után! Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Na, megnéztem...most már sírok is..ezek a szép számok, szép képek. Tényleg cuki a kis angyalkátok. Vigyázzatok rá! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    nem csoda, ha büszkék vagytok erre a kislányra, az angyalka kifejezés azt hiszem teljesen helytálló :-) És abban is biztos vagyok, hogy Ő is napról napra jobban szereti az Anyukáját és az Apukáját :-)
    puszi
    Edina

    VálaszTörlés
  4. Timi, olyan szépet írtál Blanciról! Szerintem (bár még csak a keresztlányomon tapasztaltam) a legszebb időszak ez a babáknál, mikor kis gügyögő csomagból kész kis csajszik-pasik lesznek :)
    Kár, hogy nem találkoztam (még) Blankával, biztos lenne személyesebb "véleményem" is róla, de ami biztos így képeken-videókon keresztül: imádnivaló kiscsajszi, nagyon édes és tényleg egy ANGYAL :)
    Millió puszi Nektek :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett ez a kisfilm! Mennyit változott BlankAngel, és tényleg milyen sok haja lett :).
    Olyan furcsa, hogy Nálunk akkor változott rohamosan Ricsi, miután betöltötte az 1éves kort. Addig is fejlődött persze, de onnantól kezdve szinte nap mint nap produkált/produkál valami újat, akárcsak Blanka! És a java még hátravan :)!

    VálaszTörlés
  6. Most ezt másoljam át az én blogomba?? :D (valami hasonlót készültem karácsonyra írni)

    Csatlakozom, nagyon szép és megható az egész bejegyzés. Képestől szövegestől nagyon ott van.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok ... köszönjük aranyosak vagytok! Tudom elfogult vagyok, de mindenki a saját gyermekét látja a legszebbnek, a legaranyosabbnak, a legangyalibbnak ... és ez így is van jól! :-))))

    Puszi

    VálaszTörlés