2009. december 16., szerda

Pelenkatorta készítés

A csöpp (és itt a csöpp kifejezés nem csak amolyan jelző, szó szerint aprócska, egy játékbaba, egy baby born) szomszédunknak Balázskának készítettem saját két kis kezemmel :-))))) ajándékot.

Szerettem volna egy kis csekélységgel örömet szerezni a szülőknek, így arra gondoltam, hogy egy csomag pelenka ajándékba mindig jól jön. Viszont az olyan snassz dolog, hogy csak úgy átviszek egy csomag pelenkát ... ráadásul noném, mert a pelenkás kontaktomtól Krisztitől vettem, aki esküszik, hogy jó minőség, újszülötteknek, koraszülötteknek kiváló és sokan viszik ... hát megvettem ... egyébként az a fajta vevő vagyok, akire mindent rá lehet sózni ha elég jó az illetékes elvtárs kereskedővénája; legutóbb a 100 pelenka mellé még 3 pár zoknit is vettem ... pedig nem akartam :-))

Szóval a tetemes pelenka készlet mellé választottunk egy aranyos plüss figurát (a kockásfülű nyulat :-)) ahogy mondják, ez a hab a tortán, vagy a marcipán dísz(???)
És a pelenkákat egyesével elkezdtem összegöngyölni és kötözni.
A torta végleges formájának összeállításában segédkezett Claudia, és egyetlen leányom Blanka, utóbbi a mindent elcsenek az asztalról módszert választotta pl: 5 méternyi színes szalaggal a nyakában járkált a lakásban ... remekül nézett ki mondhatom.

Szerintem remek ajándék lett, szívem-lelkem benne van :-)

Íme a mű:


6 megjegyzés:

  1. klassz lett - szép ajándék!

    VálaszTörlés
  2. Ötletes, szuper ajándék. Nagyon jól sikerült! Ügyesek voltatok:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon ügyesek vagytok! szép lett! :-) Ha Blanka nem segít, biztos nem sikerül ilyen klasszul :-))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szép lett, élőben pedig még szebb!!! Biztos nagyon fognak örülni neki! :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen, aranyosak vagytok :-))

    Edina, teljesen igazad van Blanci miatt ilyen klassz :-))

    VálaszTörlés
  6. Szuper,ötletes kis ajándék lett :)Biztosan nagyon fognak örülni neki!

    VálaszTörlés