2011. január 10., hétfő

Évértékelős ...

Mi olyat tettél 2010-ben, amit eddig még soha?

Az új munkám kapcsán rengeteg apróságot tettem amit még soha azelőtt, de ezeket egyesével nem sorolnám ;)

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2011-re?

Nem szoktam betarthatatlan újévi fogadalmakat tenni. Inkább célokat tűzök ki magam elé.

Született valakinek gyereke a környezetedben?

Igen. Két kis szomszéd fiúcska született 2010-ben és remélem idén még nagyobb babyboom lesz :-))

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?

Igen. Július 17-én pontosan édesanyám születésnapján, az anyai nagymamám. Miután hazajött tőle a temetőből szívinfarktus kapott. És a nevelő anyum anyukája is szeptemberben.

Milyen országban jártál 2010-ben?

Tavaly nem voltunk külföldön :-(

Mit szeretnél 2011-ben, ami hiányzott 2010-ben?

Munkát, szakmai sikereket, kicsivel több szabadságot, hogy magammal is foglalkozhassak ... ja és kocsit :-)

Melyik 2010-es dátum marad örökre az emlékezetedben?

Június 26. A 30. szülinapom :-)

Mi volt a legnagyobb sikered 2010-ben?

Legnagyobb siker? Blanka nevelése úgy érzem sikeresnek mondható, de ezt elég fura így nevezni. Sokszor elgondolkodom, ismerősök, barátok elbeszélésén, hogy nem is csinálom olyan rosszul Blanka "nevelését". Egy csomó szülő nem rugalmas, halálra görcsöli magát a gyereknevelésen, nem tudnak programot szervezni, nem tudnak sem a gyerek mellett, sem a gyerek nélkül kikapcsolódni. Ez nagyon rossz. Talán a másik sikerem, hogy 61,5 kilóról lefogytam 51 kilóra :-)

Mi volt a legnagyobb kudarcod?

Blanka tavaly nyári szobatisztaságra szoktatása fulladt kudarcba, későn érő típus :-( Sebaj tavasszal bepótoljuk :-)

Volt komoly betegséged vagy sérülésed?

Nem, hála az égnek!

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?

Objektív :-)

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?

Apa helytállása és türelme. Nem egyszerű 3 nővel itthon :-)) (feleség, gyerek, kutya)

Kinek a viselkedése háborított fel?

Nincs olyan személy aki említésre méltó lenne :-)

Mire ment el a legtöbb pénzed?

Lakáshitel, kocsihitel :-(

Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?

Pozitív izgatottság: Ünnepek alkalmával. Imádom az ünnepeket és mindig nagyon izgatott vagyok a készületekkor, nyaralás előtt, utazáskor ... stb. Ja és az első kismamám fotózásakor is az voltam, kezem lábam remegett utána, bár ott a fáradtság is közrejátszott :-)

Negatív izgatottság: temetésekkor, gyomorideggel mentem mindkét temetésre. Nagyon nem szeretem a temetéseket, teljesen felkavarnak lelkileg.

Melyik dal fog 2010-re emlékeztetni?

Nincs ilyen

Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?

Nem vagyok se szomorúbb, se boldogabb, bizakodóbb vagyok és nagyon pozitív :-)

Híztál vagy fogytál?

Fogytam, 10 kilót :-)

Gazdagabb vagy szegényebb vagy?

Anyagilag sokkal nehezebb most, mint 1 évvel ezelőtt, bár nem érzem magam szegénynek ... Ez egy ilyen időszak túl kell élni :-(

Mit szerettél volna többet csinálni?

Blankával és apával többet eljárni kirándulni, nyaralni, játszóházba járni és persze olvasni :-)

Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?

Ilyen nincs. Na jó házimunka és a főzés. A takarítással az a bajom, hogy hiába csinálom meg, 1-2 óra múlva, de max. másnap már 0 látszata van. A főzéssel pedig az a bajom, hogy mindig ki kell találni, mit készítsek másnapra ... Viszont ha van ihlet szeretek főzni. Nincs vele bajom, csak a mindennapos főzés helyett a heti kettőt vezetném be :-)

Hogy töltötted a karácsonyt?

Családdal, boldogságban, békességben :-)

Estél szerelembe 2010-ben?

Szerencsére olyan párt választottam magamnak 2003-ban akibe folyton szerembe lehet esni :-)

Volt egyéjszakás kalandod?

Nem.

Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2010-ben?

Hmm, talán az X-Faktor, Mentalista, Flashforward, Showder Klub.

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?

Nincs.

Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?

Sok jó könyvet olvastam tavaly, mindig az a legjobb amit utoljára a kezembe fogtam :-) Most a Tetovált lány vagyis Millennium és a Fekete Tőr Testvériség sorozat a kedvenc :-)

Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?

Josh Groban, Quimby, Rihanna

Mi az, amit kértél és meg is kaptad?

Nem kérek olyan dolgot amit tudom, hogy nem kaphatok meg :-)

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?

Hmm ... nagy vágyam volt egy Párizsi utazás, sajnos nem jött össze. De ami késik, nem múlik :-)

Mi volt a kedvenc 2010-es filmed?

Húúú, nagyon sok kedvenc van.

Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?

30 :-))) Ünnepeltem :-))))))))

Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?

Fizetésemelés :-))

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?

Bővebb ruhákból indult és egyre szűkebb és kisebb darabokra cserélődött. Egy élmény volt megvenni a 34-es farmeromat :-)

Mi segített józannak maradni?

Blanka

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?

Hát, nem is tudom, asszem már kinőttem ebből a korból :-) A mai sztár/menőpasik akkor születtek amikor én általános iskolából elballagtam :-)

Ki hiányzott a legjobban?

Mindig más hiányzik. Legjobban apa, ha nagyon kivagyok. A barátok, ha valakivel beszélhetnékem támad. A család, tesók ha szomorú vagyok vagy segítség kellett volna :-(

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?

Idén nem volt szerencsém olyan kapcsolatok alakításához, ami maradandó lett volna. Ami egyfelől jó, mert a régiekre is alig van időm. Másfelől pedig nem jó, hiszen ismerkedni, emberekkel találkozni nagyon jó dolog. Na, majd idén :-)

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2010 történéseiből?

Felelősség, türelem, átgondolt döntések, átgondolt szavak :)

Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!

Most hirtelen egy dalszöveg sem jut eszembe. Vagy még is?

220 felett, észre sem veszed és elhagyod a valóságot
220 felett, átértékeled magadban a világot :-)))))))))


Mindenkinek küldöm, aki szeretne játszani ...

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 10 kg minuszhoz! Én 15-öt fogytam - volt miből szülés után, na meg rásegített egy jó kis vitaminhiány! :) Aztán az év végén újra belekezdtem egy hízókúrába, már 6 kg plusznál tartok. Lesz ebből még 20 is... ;)
    A takarítás és rendrakás végeredménye nálunk sem tart tovább 1-2 óránál. Talán ha non stop ezt csinálnám...
    Majd 5-6 év múlva könnyebb lesz! Nyugtasd Te is ezzel magad! :)

    És egy kérdés: Az új munkád a fotózás? Írsz majd róla bővebben? Nagyon érdekelne!
    puszi
    E.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Lájkolom a bejegyzést :-)
    gratula a fogyáshoz, sok sikert az új munkához és csak így tovább a gyerekneveléssel :-) szerintem remekül csinálod :-)
    pusz
    e

    VálaszTörlés
  3. Szia Edit!
    Köszi, igyekeztem odafigyelni arra, hogy mit eszem. De te sem panaszkodhatsz 15 kg, az nem semmi :-)) A hízás pedig természetes az állapotodban ;) majd leadod. Szerintem a szoptatás rengeteget segít. Én Blanka születése után 1 hónappal vékonyabb voltam mint mielőtt terhes lettem, mert rengeteg kalóriát emésztett fel a szopi :-)
    Igen én is abban reménykedem, hogy 5-6 év múlva majd lesz egy szép, tiszta lakásom :-) Vagyis házam!!!

    Igen-igen az új meló a fotózás. De erről most még nem akarok bővebben írni a blogban. Még nincs kész a portfólióm, amint készen lesz majd megosztom veletek is, hogy lássátok a munkáimat.
    De priviben szívesen írok neked róla, csak nem tudom a mail címed, sebaj az enyém ez:
    timi.nagy@gmail.com
    ide írhatsz :-))
    Puszillak

    VálaszTörlés
  4. Puszillak Edinám :-)) Ja és Lilót is :-)))

    VálaszTörlés
  5. Szia Timi!

    Az Új évre sok boldogságot, egészséget és sikereket kívánunk (meg persze autót:))!
    A szép pillanatok nem múlnak el, bőven van mire emlékezni a 2010 évből:)
    Hajrá fogyókúra, egy másfél-két éves gyerek mellett mindenki megszabadul jó pár kilótól:) én remélem idén vissza is szedem egy részét:)
    Cuppik

    VálaszTörlés
  6. Hú a fogyásért nagyon írígy vagyok, nekem is jól jönne... sajnos én abba a kategóriába tartozom, hogy a szoptatástól nem sikerült leadni egy grammot sem, pedig nem mondhatom, hogy sokat eszem.
    A fotózás pedig... ha én ezt tudtam volna... mindkét pocakosságnál megfordult a fejemben, de egy idegenhez mégsem mentem volna szívesen. Így kimaradt.

    VálaszTörlés
  7. Beám, remélem így lesz :-))
    És annak is nagyon örülnék, ha vissza jönne Neked néhány kiló. Izgulok értetek!

    Ágikám, hmmm... ha én ezt tudtam volna, hogy szeretnél :-)))(Családfotó???) Nem mindenki szereti magát mutogatni és fotóztatni így nem ajánlkozom, meg én nem is ilyen vagyok. Na ez egy újabb rossz szokásom, amin idén sürgősen változtatnom kell! :-))

    VálaszTörlés
  8. Na látod azért mégse volt olyan rossz a 2010... család, barátok, új lehetőségek. A -10 kgra meg nagyon büszke lehetsz!!! Irigyellek is érte rendesen!
    sok-sok puszi!

    VálaszTörlés