2011. január 7., péntek

Óévbúcsúztató képekben

Először is mindenkinek BÚÉK :-) A hosszú postot most nem erőltetném, nem vagyok igazán írói hangulatban ... inkább az ünnepek alatt készült képekkel mesélnék :-)

Voltaképpen a szokásos forgatókönyv szerint zajlott minden, szenteste otthon, 25 és 26-án a szülőknél. A két ünnep közt pedig ingázás, vendéglátás, névnapozás ... majd mindezt megkoronázta a szilveszter.
Jó hangulatban telt a "téli szünet", a világ legjobb időszaka ha apa is itthon van velünk :-) Blankát imádtam, a karácsony hangulata és a karácsonyfa látványa teljesen elbűvölte.
Azt pedig egy percig sem bánom, hogy 2010-nek végre búcsút intettünk; egy-két szép pillanatot leszámítva pocsék egy évet tudhatunk a hátunk mögött, ezt majd egyszer kifejtem egy postban ...

Na, de most jöjjenek a képek ... s ígérem írok majd hosszabban is valamikor ;)










Rózsi mamáéknál:









Mamánál és Papánál 26-án:







Dávid, keresztpapi névnapi ebédje:








Néder ifjak és Blanka:









Szilveszter Ildiékkel és Clauékkal:





Ildi éjfél után bedurvult és Amy Winehouse-t csinált belőlünk :-)




11 megjegyzés:

  1. Szokás szerint fantasztikusak a képek! Nagyon érezni rajta a Te kisugárzásodat, Blanka báját és a családotok harmóniáját!
    Nagyon boldog 2011-et!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek vagytok :)Ildi szuper sminket készített,alulról a harmadik kép kedvenc :))

    VálaszTörlés
  3. Blanci milyen nagylány már :) A laptopot nézegetős képen annyira édes :)
    A smink nagyon szupi!!! Egyet értek az előttem szólóval: alulról a harmadik: like!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szupik a képek!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók a képek, azt hittem már nem is lesz karácsonyi beszámoló! (Én még nem vettem rá magamat...). Érdekes, hogy 90%-ban az ismeretségi körömben örülnek, hogy vége lett a pocsék 2010-es évnek. Én is így vagyok vele...

    VálaszTörlés
  6. Mindenkinek köszönöm a kedves szavakat, hatalmas cuppantós érte :-))

    Eszterkém, ahogy csak lehet minden idegszálammal pozitívan próbálok gondolkodni, és nagyon remélem, hogy sokkal de sokkal jobb lesz az ide év, mint a tavalyi. :-) Húúú, hát alig tudtam magam összekaparni ehhez a posthoz. ;)

    De majd jövök hosszabb irománnyal és ígérem mindenkit visszaolvasok. Sokan írtatok és el vagyok maradva ... :-((

    Puszi Lányok, Menyasszonyok, Feleségek, Anyukák ... stb :-))

    VálaszTörlés
  7. Annyira jó képek, és annyira átjön a hangulatuk, hogy beleborzongtam. Hihetetlenül meghatóak a karácsonyiak, nagyon hangulatosak vidámak a szilveszteriek. ...és tényleg tök jó a smink. Ölelés!

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom Én is a Többiekhez!
    Fantasztikusak a képek,és szerintem is nagyon jó a smink is:)
    A karácsonyi beszámolót még Én sem írtam meg:(Minden nap ide ülök kicsit de valahogy nem jön meg az ihlet!
    (bár tudom csak elkezdeni nehéz)
    :)

    VálaszTörlés
  9. Ági, Zsófi! Köszönöm szépen, nektek is nagy puszi és ölelés :-)

    VálaszTörlés