2008. május 6., kedd

Hát ez a nap nem kezdődött olyan jól, mint ahogy terveztem. Először is valamiért a kutya sem akarta, hogy a kórházhoz normálisan odaérjünk. Már a finishben voltunk, amikor egy olyan utcán próbáltunk áthajtani, ahol munkagépek dolgoztak, de csak az egyik irányból volt lezárva. Remek mondtuk magunkba. Ha lezárnak egy utcát akkor miért nem mind a két oldalról. Na aztán megérkeztünk a kórház elé és próbátlunk parkolni a teherportás rögtön összetűzésbe keveredett a férjemmel, hogy ez a mentőknek van fenntartva álljunk innét, persze a férjem már az előbbiek miatt elég paprikás hangulatban volt, így nem kellett neki sok már ugrott is ki a kocsiból és kérdezte, hogy ok, de hol a KRESZ tábla ami tiltja az itt parkolást. Erre közölte a pasi, hogy én vagyok a tábla :-))))))))) Na ekkor elszállt végérvényesen Bálint agya, és egymásnak kiabáltak az utca egyik oldaláról a másikra. Én megmondtam, hogy nem kell leállni ilyen NO IQ-ju emberekkel vitatkozni és egyébként is siessünk mert nekem mennem kell.

Ezek után felmegyek a III. belgyógyszatra, a leletemért, és közlik velem, hogy sajnos ma nincs a főorvos úr és nem tudják odaadni a leletem. 1 hete nem tudom, hogy mi az eredmény! De mondom, múlthéten azt mondták, hogy ezen a héten lesz rendesen a főorvos úr, erre most potyára jöttem be? Közölték jöjjek holnap! Hát köszi!

Na szóval baromi ideges lettem, mert ezt a leletet szerettem volna vinni a dokimnak ma este a magánrendelésre. De mindegy, majd megnézi a gépbe vagy mit tudom én ... mindenesetre már elegem van az örökös kórházba rohangálásból ráadásul már múlthéten sem volt a főorvos úr akihez mennem kellett volna a cukrom miatt, mert akkor meg a 4 napos ünnep miatt már kedden sem volt :-))))))) Tiszta vicc!

Anyumnak azért adtam le vizeletet, hogy megnézesse a cukromat, kiváncsi leszek, hogy milyen lesz ... legalább ezt a leletet megtudom nem kell rá heteket várnom :-))) Meg az adóbevallásomhoz is vittem a papírokat, mert anyu barátnője a könyvelőnk.

Nagyon remélem, hogy az estém már nem ilyen szerencsétlenül fog végződni a dokinál. Hát majd meglátjuk :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése