2008. május 7., szerda

Orvosnál...

Tegnap este voltam a nőgyógyászomnál vizsgálaton ...

De előtte még azért elmesélném, hogy a laborleleteim amit nem tudtam megszerezni, mert a főorvos úr nem volt bent, anyukám (örök hála a portekciónak :-)) elkérte nekem és bediktálta a telefonba. Mondta, hogy egy kicsit magas a cukrom, amin jól el szomorodtam 5,84 mmol lett, reggeli után.

Már föl voltam készülve, hogy ha a dokimnak mondom, tuti le fog szidni, hogy miért nem figyelek oda jobban a diétára, úgy hogy kb. úgy mentem az esti magánrendelésre, mint a bili füle :-)))

Ja a vizeletemben amit anyumnak odaadtam tegnap reggel, abban nem volt cukor. Bár ez most elég gázos vizeletgyűjtés volt ... konkrétan annyit pisilek mostanában éjszaka, és hajnalban, hogy reggel már képtelen vagyok egy nagyobb mennyiségre :-)))))

Na ezt a pisi kérdést most jól kiveséztem, térjünk vissza a dokira.

Bementem hozzá, örült nekem, és rögtön feltette a kérdést, hogy mi újság, van-e valami probléma? Én meg mondtam, hogy semmi jó! És mondtam, hogy lelettel még nem tudok szolgálni, de kinyomoztuk a lelet eredményét ... ő azt mondta, hogy ez nem rossz. Mert a III. belgyógyászaton a éhgyomori határértéket veszik figyelembe, a reggeli utáni vérvételnél nem ez a felső határ, szóval ne aggódjak. Na azt hittem le esek a székről, mert ilyet még nem mondott. Általában mindig pánikoltat, hogy jól figyeljek oda, meg vigyázzak magamra, meg diéta-diéta-diéta.

Most nem ilyen volt, mondta, hogy ez nem vészes, persze a diétázni ne felejtsek el továbbra sem. Én meg bólogattam jó nagyokat. A súlyomnak kifejezetten örült, és mondta, hogy ügyes vagyok. Mondjuk erre a teljesítményemre én is büszke vagyok 3 hét alatt fél kiló azért szép eredmény. Mondta, hogy így tovább, és szépen halad ez a terhesség :-))
A védőnős vizeletvizsgálódásra semmit sem mondott, én meg örültem, hogy hála az égnek ezzel sem foglalkozik most.

Most legközelbb 4D UH lesz pénteken a Kárpát utcában, már annyira várom.

2 hét múlva hétfőn (május 19-én) pedig a dokim akar ismételten megultrahangozni, hogy mi újság van velem és babával. Ez most nem kötelező UH. de a cukor mizéria miatt azért kiváncsi. Május 27-én ismét dokihoz kell mennem, akkor újabb vizsgálat lesz és megbeszéljük, hogy hogyan tovább, valami hüvely kenetet is le fog venni valamikor - most nem jut eszembe, hogy milyen baktérium miatt, de arra emlékszem, hogy ha ilyen jelen van a szüléskor a hüvelyben az nem túl jó! Május 28-án védőnő. Nagyon remélem, hogy a saját védőnőm lesz és most nem kell idegenhez mennem.

Aztán majd valamikor időközben megint kell menni a diabetológus főorvoshoz, lelet ügyben meg a dokimnak ír gondolom valami véleményt rólam.

Ha ezen mind túl vagyok már csak 5 hét lesz a finishig ... Annyira izgis időszak ez :-))

Egy csöppnyi para azért van bennem :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése