2008. május 27., kedd

Ez egy izgis hét lesz ...

Na szóval annyi tenni valóm lesz ezen a héten, hogy még magam sem tudom követni :-)

Először is az utolsó munkahetem! Igen, mindenki jól olvassa :-) Szerdán betöltöm a 34. hetet. Szóval ez az utolsó időpont amit szabtam magamnak és a kollégáknak is. Bár mivel fiúk a kollégák, nem úgy viselkednek mint a nők az ilyen szituban. Biztos, hogy nem lesz búcsúztatóm, vagy hasonló ... az a nőcis munkahelyeken szokás :-)

Na már most ezáltal, hogy utolsó hét, jó sok munkát kell még befejezem. Egy csomó mindennel szeretnék végezni ... remélem sikerül. Mivel hónap vége elszámolásokat és egyéb hasonló dolgokat is kell gyártanom. Közben szinte mindennap doki és egyéb vizsgálatok. Ma reggel voltam megint a diabon vérvételen, a szokásos havi cukorvizsgálat. A főorvos úr azt mondta, hogy tök rendben vagyok, nem gondolja, hogy az eredményekkel a hátam mögött bármi probléma lenne a szülésnél.
Ettől nagyon boldog is lettem. Bár el kell hogy meséljem, amikor mentem ma reggel a kórházba, a főorvos úr ajtaja előtt kb. 20 ember várakozott. Én meg néztem nagy szemekkel, hogy apám ide mikor fogok bejutni. Az csak hagyján, hogy kb. 2 percen belül lejár a vérvételi határidőm. Mert mindig úgy kell reggeliznem, hogy 2 óra múlva le tudják venni a vérem. De ma reggel esélyét sem láttam a vérvételnek, és pluszban egy szép késés lebegett a szemem előtt a munkából. Hát nagy szerencsémre megjött a főnővér akihez anyum protezsált be és amint meglátott, rögtön elvette a kartonom és szólt, hogy a kismama legyen az első. Így lettem utolsóból első. Tökre jó érzés volt, mert a főorvos úr maga jött ki a folyósóra behívni, mintha valami v.i.p.-s beteg lettem volna :-))

Holnap meg fel kell őt hívnom a mai eredmény miatt, aztán meglátjuk a további sorsom :-)) Nagyon úgy érzem, hogy ez volt az utolsó cukor vizsgálat, ha idáig nem volt kiemelkedő eredmény és szépen rendben vagyok, akkor szerintem már ezek után sem lesz nagy baj. Pedig 100%-osan nem tartok diétát, jó nem zabálok összevissza minden rágcsálálni valót, de a fagyinak ebben a nagy melegben nem bírok és nem is akarok ellenállni. Azért már minden jó falatot nem akarok megvonni magamtól.

Holnap pedig megyek a dokimhoz vizsgálatra. Most már 3 hetente kell :-(
Kiváncsi leszek, ő milyen vizsgálatokat ír elő. Majd ezt is megírom.

Szerdán védőnőhöz kell mennem, oda hála az égnek csak reggel. Már várom, hogy találkozzak a saját védőnőmmel, mert a múltkori minden hülyeséget összevissza írt a kiskönyvembe. Nagyon gáz volt.

Most egyelőre ennyi. De azért nem kevés tenni való :-)) Főleg, hogy mellette még melódia van.

Na megyek, pusszancs mindenkinek.

u.i.: ja Blanka ma valami extasit nyomott, mert meg nem áll :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése