2008. május 5., hétfő

Egy újabb hétfő :-(

Egy újabb hétfő ... hmmmmm nem szeretem a hétfőket! Mindig azon agyalok, hogy mennyi minden dolgom lesz ... miket kell még csinálnom a héten. És hogy végre el kellene rendeznem itt bent a dolgokat, hogy otthon legyek.

Közben volt egy csodálatos hosszú hétvége otthon, nekem nem is 4 hanem 5 napos :-) Szóval szuper volt, mert még egy kis pihenésre is futotta ... ahhoz képest, hogy én nem is szoktam pihenni még sok is volt.

Szerdán inkább csak takarítottam, mostam, főztem ... csütörtökön kilátogattunk a majálisra ... fúúúúúúúúú borzasztó volt, azt a bűzt és embertömeget ... áh menekültünk a Bálinttal! Délután, este felé meglátogattuk Samut, aki olyan iciri-piciri volt, hogy a kezembe venni is alig mertem, egy igazi picukra újszülött bébi. Annyira szép volt, hosszú fekete hajába meg szerelmes vagyok :-)) Képzeljétek, annyira a hatása alatt lettem a picibaba ölelésének, hogy egész éjjel kisbabákkal álmodtam, meg azt álmodtam, hogy Blankát szopiztatom és már ő is megszületett!

Pénteken elmentünk Blanka ágyáért, és Bálint az öccsével elkezdte összerakni. Bár Bálint másnap reggel is szerelte és ő fejezte be egyedül, de sikerült ... olyan nagy ágy!!!!!!!! Úristen nem is sejtettük, hogy ez ilyen nagy lesz, a heverő része is hatalmas .. ha egyszer átalakítjuk biztos, hogy sokáig használni fogja. Én már nem bírtam magammal, és rászereltem a baldahint és beletettük a matracot (na jó azt csak a nejlonban) és álltam fölötte és már tökre azt képzeltem, hogy a babóca alszik benne, meg majd pelenkázom ... stb. Annyira várom már ....

Szombaton, anyáknapjáztunk és névnapoztunk anyuéknál ... vasárnap meg a Bálint szüleinél csináltuk ugyanezt :-)))) JÓ volt, jól éreztük magunkat!

Szombaton este még egy pókerpartyn is voltunk ... persze jól kikaptunk :-)))
Nem baj majd máskor!

Ez a hét is bővelkedik tenni valóban, holnap megyek a diabetológiára, nagyon nagyon izguljatok a leletem miatt :-)))) Remélem nem lesz semmi baj! Közben vinnem kell anyukámnak vizeletet is mert ő megnézeti a laborral, hogy mi újság, hátha csak az a stix volt régi amivel ellenőrizte múltkor a védnőnő. Aztán este megyek a dokimhoz megvizsgál, hogy rendben vagyok-e :-)) Remélem a méhszáj még zárva lesz :-) Péntek este meg 4D-re megyünk ... már nagyon várom.
Ha lesznek jó képek akkor megint rakok fel! Hát bízom benne, hogy egy 31. hetes babát már nagyon szépen lehet látni :-)))
Na megyek és belevetem magam a hétfőbe :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése