2008. december 8., hétfő

Mikulás nap és Frédi bácsi 75. szülinapja

Egy nagyon mozgalmas-izgalmas hétvége van a hátunk mögött, mert szombat reggel megjött a Mikulás ... anyukám megmutatta az ajándékomat, amit Claudia néni Mikulása küldött. Én hihetetlen boldog voltam, és neki is láttam megenni a zacskót :-)







Elindulás előtt így néztem ki, anyáéktól kapott Mikulás ruhában :-)



Aztán nem értünk rá lustálkodni, mert hivatalosak voltunk Solymárra a Korona étterembe, Frédi nagybácsikám 75. születésnapjára. Frédi bácsi már nagyon várt minket ... ott volt az egész család, nagymamám, nagypapám, leendő keresztapukám, apukám keresztszülei és Frédi bácsi felesége, testvére.

Az ünnepelt:






Frédi bácsi velem foglalkozik:





Iris néni:



A család:









Nagyon jól éreztem magam, fürödtem a népszerűségben :-) Frédi bácsi volt az ünnepelt, de mindenki csak velem foglalkozott. Jól ki kell használnom ezeket az éveket, amikor fontosabb vagyok még egy szülinaposnál is :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése