2008. december 8., hétfő

Mikulás party

Mint előző bejegyzésemben már megírtam, egy nagyon mozgalmas hétvégén vagyunk túl. Vasárnappal minden izgalom csak fokozódott, hiszen Maya barátnőmékhez voltunk hivatalosak egy igazi hamisítatlan Mikulás buliba. Életemben először találkoztam a Mikulással, és igaz még nem sok mindent értettem, de tetszett a piros egyenszerkónk és a selymes fehér szakállát is szívesen cirógattam :-)

A nap fénypontja a télapó volt, de a főszereplők a következők:

Emma, aki már egyedül is eltudja énekelni a Télapó itt van c. dalt :-)



Marcipán, a csajok kedvence, Maya hű barátja :-) Sérójának egy csöppnyi figyelmet mindenki szenteljen :-)



Maya, a háziasszony :-) Marcipán elválaszthatatlan társa :-)



Flóra, a mindentrágó, megállíthatatlan :-) Aki megtapasztalta milyen az élet kétlábon!



Olivér, a buli legkisebb és legcsendesebb pasija :-)



És a legkisebb tapsifüles, aki télapó szerkóban partyzott :-) Hát persze ÉN vagyok :-)))



Hangulat képek:




















Bendegúz, aki bekukkantot a buliba :-)



És jöjjön a várva várt MIKULÁS!!!








Flórával:







Marcival:










Mayával:











Olivérrel:





Velem :-))









Viszontlátásra Mikulás, visszavárunk jövőre is!


9 megjegyzés:

  1. Oksa :-) Majd küldök e-mailen még képet!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szép lett az új blog. Régóta olvastalak az nlc-n (a kedvenceim közé tettelek), ide is bekukkantok ha nem gond. Blankica gyönyörűséges baba gratulálok hozzá. Esetleg ha kíváncsi vagy ránk http://minimano.blog.nlcafe.hu/
    Üdv. Ági

    VálaszTörlés
  3. nagyon aranyos a két télapó együtt!! Haláli Blanci ebben a télapó szerkóban!

    VálaszTörlés
  4. Szia Pannaa! Üdv itt, jó olvasást! Majd mi is bekukkantunk hozzád!

    Eszter! Szerintem is szupi a szerkó, amikor megláttuk a H&M-ben rögtön lecsaptunk rá :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszi!e-mail: frutti@dunaweb.hu
    Kacsópussz a csajoknak,és Pacsi Bálint bácsinak;-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Marcipán! Este küldjük a képeket, mert apánál vannak :-)

    VálaszTörlés
  7. Istenem, milyen szép ez a kislány! Egy minimikulás :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Bea! Köszönjük szépen a dicséretet. Puszi érte!

    VálaszTörlés