2009. november 29., vasárnap

Fejetetejére állt hétvége

Advent első vasárnapját leszámítva, egy nagyon izgis hétvégén vagyunk túl, nem kevés jövés menéssel.

Először is, a hétvége fénypontja, hogy legifjabb szomszédunk, Balázs Bendegúz 2050 grammal és 48 centivel, november 27-én pénteken meglátta a holdvilágot, este bújt ki :-))))

Nagyon izgulunk értük, mert a kiírt időpontnál hamarabb jött Balázska. De annyi baj legyen, szerencsére azt mondják, hogy teljesen egészségesek (anyukája is) aki, pedig bőszen próbál tejcsikét fejni. (Fura is volt ennyi idő után összeszedni ma este a gondolataimat, mikor felhívott azzal a kérdéssel: Hogyan kell használni ezt a fejőgépet? Nem tudok fejni!)
A legfontosabb, hogy az elején kitartás kell a bő tejmennyiség "kitermeléséhez", eléréséhez. Egy anyuka elszántsága félsiker! És nagyon örülök, hogy ez Ildinél meg van.

Nos ezúton is gratulálunk a szülőknek, kívánunk nagyon sok boldogságot. Balázskának jó egészséget, gondtalan gyermekkort és sok tejecskét!

Íme Blanka, legújabb kis barátja, 34 hetesen szerintem gyönyörű:




Szombaton reggel nem kevés izgalommal a gyomrunkban - előtte még telefonos összeköttetésben az újdonsült anyukával és az apukával fotót nézegettünk :-) - Claudiáékkal elugrottunk Vácra a váci csokizóba reggelizni, kávézni, csokifondüzni. Nagyon jó volt, bár én egy picit csalódtam, jobbra számítottam, talán azért, mert nagyon jóóó volt a beharangozója a helynek. :-))) A téma egész végig természetesen Balázska volt ... olyan hihetetlen hogy megszületett, alig fogtuk fel ... és persze a H1N1 ... ez már egy örök téma :-))
Úgy érezem kezdek megreccsenni, egyik nap ott tartok, hogy beoltatom magam, másnap pedig úgy döntök nem. Hmmm ... ha nem Blanka baba naplója lenne, leírnám esküszöm, hogy mim van már tele ezzel a témával ...

Vácról egyenest mentünk a nagymamáékhoz Budára, mert Blanka délután nagyszülőzött míg mi apával moziztunk egyet. Jaj, hát ez a mozizás egy külön postot érdemelne, mert egy tanulmány volt ... egy biztos a következő részt - Twilight - New Moont néztük - tuti, hogy valami embernemmegymoziba időpontban fogjuk nézni. Ugyanis a fél mozi tinikkel volt tele, Bálint mellett pedig egyfolytában izguló kislányok nyögtek fel amikor a főszereplő megjelent. De miért???? Én annyira szeretem ezt a sztorit, de ilyen körülmények között nézve ... háááát ... na mindegy ... nem részletezem. Mozizás után ezerrel haza Blankáért ... nagymamáék nagyon boldogak voltak, mert a héten már másodszor Blankázhattak :-)))
Azt mondták, nagyon jó gyerek volt, aranyos, vicces, dumás, aludt is ... szóval nem volt vele gond.

Vasárnap, voltunk még egy-két helyen, pici shopping satöbbi ... de siettünk haza, mert az adventi koszorúval szégyenszemre nem voltam még készen. Gyorsan összedobtam egy koszorút, amit este körbeültünk és együtt gyújtottunk meg. Nagyon szép volt, már mint a hangulat(!) olyan családias, meghitt, olyan jó, már régen voltunk együtt itthon, így ilyen formában, ilyen nyugisan ...

Sajnos jó minőségű képekkel ebben a postban nem tudok szolgálni, bocsesz ... :-))


7 megjegyzés:

  1. Sziasztok,
    nagyon szép lett a koszorú, ügyes vagy! Blanka mit szólt a gyertyához?
    Milyen volt a film? Moziba sajnos nem jutunk el - Hugi mozizott és mesélte a sóhajtozásokat' -, alig várom, hogy a szomszédunk dvdre írja:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    óóó, ha én csak így "össze tudnék dobni" egy ilyen koszorút :-))) Én tavaly próbálkoztam, vettem hozzá pár dolgot, de már az én esztétikai szűrőmön sem ment át, így a projekt megbukott, és koszorú helyett egy tálban álltak a gyertyák (persze pár dísszel együtt). Azért tegnap nálunk is megkezdődött az advent időszak, és a gyertyagyújtás nálunk sem maradt el :-)
    De jó, még moziba is eljutottatok? Én utoljára a Papírkutyákat láttam, és épp egy "embernemmegymoziba" időpontban, úgyhogy az a másik 5 ember nem zavart minket a mozizásban :-)

    puszi
    Edina

    VálaszTörlés
  3. Szerintem gyönyörű lett a koszorúd, nagyon ügyes vagy!!!! :-) Jó kis hétvégétek volt. A mozizást majd meséld el délután! Pusz

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Köszi, aranyosak vagytok. Én annyira nem voltam megelégedve először, mert idáig mindig profi virágkötő művét csodáltam. De ha már eldöntöttem, hogy magam csinálom, akkor muszáj volt valamit készíteni. :-)) Héten már feldíszítem a lakást is, csak arra még rá kell szánnom magam :-))

    Bea a film, szerintem joooooooo volt, de én Alkonyat-fun vagyok ... :-))))

    VálaszTörlés
  5. Szia Timi,

    nagyon jó a koszorú, szerintem nagyon ügyi vagy :)
    Balázskának jó egészséget és sok tejcsit kívánok :)
    Nem semmi mozgalmas hétvégétek volt! Mozi, csokizó... whoww :)))
    Én is nekifogtam a lakásdíszítésnek :) Előszedtem a díszeket tartalmazó dobozokat és el is felejtettem, hogy milyen jó dolgok lapulnak benne :)

    VálaszTörlés
  6. Az oltasi mizeriaval en is hasonloan erzek mar neha kezdek kibukni hogy mindeutt ez a tema, hogy emiatt apnikolnak egyesek mar mar betegesen, hogy emiatt veszekednek emberek e miatt nem talalkoznak mert nincs beoltva.....annyira elharapodzott mar ez a panik hogy alig varom tavasz legyen hatha lenyugszanak a kedelyek vegre.
    Neha mar en is ott tartok oltatom magma is Annat is csak hogy ne nezzenek ram ugy mint felelotlen anyara, de aztan arra gondolok nekem olyan hiteltelen az egesz az altal hogy meg az orvosok sincsenek egyseges velemenyen na meg arrol nei s beszelve mast mondtak egy honapja mint most....
    szoval szerintem hallgass a megerzesedre, barhogy dontesz a te dontesed es ne befolyasoljon hogy mas mit tesz. En annyira hiszem es bizok benne elkerulheto a betegseg!

    Szep adventet nektek!

    VálaszTörlés
  7. Az oltással kapcsolatban: nem csodálom, hogy hol így, hol úgy érzed. Mi is így voltunk vele, aztán találtunk-olvastunk egy origo.hu-s cikket. Ez megerősített abban, hogy inkább oltassunk, mint ne. Itt a cikk, ha esetleg Téged vagy valakit érdekel: http://href.hu/x/ahy0
    De én is úgy gondolom, hogy hallgass a megérzéseidre.

    VálaszTörlés