2010. január 25., hétfő

Erről is, arról is

Asszem a legfontosabbal kezdeném, Blanka elkezdte énekelni a boci-boci tarkát :-)))))) vigyor a köbön, mert végre mond valami újat!

Igaz, az ő előadásában bota-bota (Clauék mondták a hétvégén: már most töri a magyart :-))

Aztán végre kikandikál a vámpír foga, éljen! Ezzel megvan a 13. is! És milyen cuki hegye van.
De nem csak szép és okos dolgokkal gyarapította a tárházát hanem csúnya foltokkal. Az egyik az arcán van, konkrétan valaki olyan heves csókot nyomott az arcára, hogy azzal az erővel ki is szívta az orcáját. Én persze dühöngtem, hogy ki volt az??!!! Apa vállalta magára.
Ezennel felhívom a szíves figyelmet arra, hogy a gyerekek bőre még nagyon érzékeny; vad smárolásra nem alkalmas!

A másik csúnya foltunk pedig egy égési seb. Juj, már látom magam előtt a megbotránkozó arcokat. :-) Szóval mondtam Blankának - vagy 100x - nem szabad megfogni a meleg lámpát (éjjeli lámpa égőjét) de ő csak azért is piszkálta. Épphogy csak oda nyúlt, aztán gyorsan a szájába dugta az ujját, és fura nézéssel elhúzta a csíkot, még csak nem is sírt. (nem mert, tudta, hogy rosszat csinált!) Nem is gondoltam, hogy baja lett az ujjának, bár sejtettem, nem fog vissza jönni lámpát piszkálni. Kis idő múlva vettem észre, hogy az ujja bizony hólyagos lett. Clautól kaptam kölcsön Activ Balzsamot és az "lehúzta" a neki a hólyagot, most már csak egy csúnya seb van a helyén. Csak reménykedni tudok, hogy hamar meggyógyul, mert azóta egyfolytában a szájában van az ujja, még kenni sincs értelme, mert azonnal lenyalja.

Így néz ki:



Aztán a másik fontos történés, hogy kezdünk nagyon elkanászodni, újra felütötte nálunk a fejét a hiszti. És mindenért, és mindenhol, és ez már kezd nagyon aggasztó lenni. Hova lett a mi jó gyerekünk? Ráfogtam a fogzásra, de úgy érzem ez már nem emiatt van. Egy szó mint száz, bármilyen elfoglaltságában is hátráltatjuk azonnal ordít. Ha elveszek tőle valamit, mert nem szabad vele játszani már hisztizik. Pedig próbálom megakadályozni, sőt elébe menni a dühkitörésének ... sokszor sikerül, sokszor nem. Ám lehet, hogy szőrös szívű vagyok én nem hagyom rá. Azért nem adom vissza a kívánt "tárgyat" mert akkor abbahagyja. De az nálunk nagyon hatásos, hogy erősen magamhoz szorítom, csitítom és megpuszilom. Ha érzi a szeretetemet akkor nem gondolja, hogy azért vettem el, mert rosszat akarok neki, hanem azért, mert veszélyes, tilos, éles, nehéz, törékeny ... stb. Igaz nagyon nehéz és fárasztó Blancival mostanság ... az elmúlt hét kemény volt. Pénteken már szinte alig bírtam ki, hogy apa hazaérjen, annyira fáradt voltam.

Emellett vicces kölök :-) mert a rosszalkodásain néha jót szórakozunk ... de mindent ráhagyni semmiképpen sem ildomos.

Szerintetek ez mi?


Na jó elárulom, egy megfürdetett guriga wc-papír. Mert a leányzó olyan különös vonzalmat érez a popsitörlő kendők/papírok iránt, hogy még meg is fürdeti őket. Még szerencse, hogy egy kaszárnyára való készlettel rendelkezünk, bele kalkulálva Blanka fogyasztását is :-)

Rosszcsont viselkedése mellett imádjuk, mert egy kisebb hisztimutatványt leszámítva még kiállításra is lehet vele menni. Szombaton Clauék elhívtak a 100 csoda kiállításra, ami finoman szólva felejthető volt és csalódás pedig nem a kiállított dolgokkal volt a probléma hanem azzal, hogy mi magyarok képtelenek vagyunk bármit is eladni, tálalni. Ezt a kiállítást, ezekből a találmányokból Amerikában úgy prezentálták volna, hogy tátott szájjal élvezzük végig. A lényeg, hogy a kiállításon csak magyar találmányok voltak, amikre külföldön van kereslet is, ezzel persze nincsen gond, mégis sajnos unalmas volt ... az egyetlen élvezetes számunkra az emeleten lévő úgynevezett "játszóház" volt ahol magyar "játékok" voltak, többek között ez is:



Blanka persze akkor kezdett el hisztizni amikor kivettük ebből a pörgő-forgó biliből. Egyébként nagyon jó kis cucc, állítólag az idegrendszerre és mozgásfejlődése is nagyon jó hatással van és belül puha volt!

Kipróbáltam egy különleges bringát is vagy mit :-) szóval egykerekűztem, erről is készült videó de asszem megkímélnék mindenkit :-))

Ha pedig Blanka hasonló játékokkal játszana később, mint ez a csillagsakk én nagyon boldog lennék :-))



Bár szerintem már akkor is nagyon boldog leszek, ha egy rendes, szófogadó, aranyos kislány lesz újra belőle, nekem elég ha szeret, ha összebújunk, ha együtt reggelizünk még jó sokáig az ágyikóban:



és örömtáncot járnék, ha végre megenné a zöldségeket a szendvicsről:



és végre nyugodtan tudnék én is kávézni ha beülünk valahová :-))


10 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem volt nálatok balzsam, mert "frissibe" sokat segített volna, de sebaj, holnap hozom az utánpótlást. Sajnálom, hogy nem volt jó a kiállítás. Sajnálom, hogy a produkciódat nem tetted fel. :-)
    Viszont a bejegyzés végén nagyon jót szórakoztam. :-) A mai "Blanka-puszikról" nem is beszélve. :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj az a video nagyon durva, Bálint azt mondta eladja a Vidioták c. műsorba :-))
    Hát igen, Blanka ilyen puszikkal csak a húgomat szokta jutalmazni! Nagyon szeret téged Blanci :-))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    jaj, nagyon helyesek vagytok,nagyon jókat szórakoztam a képeken, videókon :-) a bajnok pedig az ex-wc papír :DDD Igazi kreatív művész ;-)
    A hiszti pedig, nyugi, elmúlik! egy pár év mindössze: úgy 17-18... :-) kitartás, és szeressétek továbbra is, ahogy csak tudjátok, állítólag csak így lehet átvészelni :-)
    pusz
    e

    VálaszTörlés
  4. ... ja és még annyit, hogy nem a bibis képen szórakoztam jót természetesen, a bibit ugyanis nagyon sajnálom, de mire menyasszony lesz, már el is felejti :-)

    VálaszTörlés
  5. Blanka nagyon sokat fejlődött szerintem az utóbbi időkben, büszke lehetsz Rá! És természetesen Magatokra is! A nyugis időszakra pedig szerintem is várni kell még, de akkor meg majd lehet, hogy visszasírrjuk ezeket az időket:)
    Örülök, hogy Blankának nem lett nagyobb baja, de így használhatod a forró szót már és biztos érteni fogja. Nálunk ricsi égette meg már magát és azóta hallgat Rám, de csak a "forró"-ra.
    Kár, hogy a kiállítás nem tetszett, pedig az ízelítőtök videókban érdekes volt.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Edina, még szerencse, hogy mire menyasszony lesz Blancika elmúlik, a hiszti korszak és a bibi :-) Majd írok nektek, csak tegnap és ma még nem volt rá nagyon időm! Puszi

    Ricsi nagyon okos fiú, nem csodálom, hogy érti a forró szót. Idáig én nem is használtam ezt a kifejezést, mert túl meleg tárgyakkal nem került kapcsolatba, de valószínűleg ezután fogom :-)
    A kiállítás sajnos nem volt jó, és még nagyon drága is volt!

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom a bibit, remélem mielőbb begyógyul! Nekem a mikis pizsis kép tetszett a legjobban. És valójában mit szeretnél, hiszen Blanci elüldögél a kocsijában míg ott eteted... Nálunk ez elképzelhetetlen, sehol nem tud egyhelyben maradni Glória. Babi is rosszcsont néha (értsd sokszor :-), és ha hiszti van, akkor ha jogos, akkor sajnálatomat fejezem ki: pl. tudom kislányom, hogy mennyire utálod felvenni a sapkát. Nézd anyának is van... Ha pedig csak hiszti a hiszti és valamit tényleg nem lehet (mert forró, veszélyes stb) akkor megpróbálom elterelgetni másik dolog felé, vagy cserélek vele egy másik rettentő érdekes tárgyra. Néha azonban tényleg idegtépő tud lenni, ha már a 10. ilyen dolgot csinálja, vagy ugyanazt tizedszer... Ja és gratula a vámpírfogakhoz :-)!!!

    VálaszTörlés
  8. Köszi Eszter, de még csak 1 vámpír fogunk van :-) egy egészséges vámpír harapásra/vérszívásra még nem képes vele :-)))))
    Na viccen kívül ez a hiszti elég idegőrlő de én is kb. ezeket a dolgokat csinálom, mit Te. Pl. a sapka és kabát felvétele az katasztrófa számba megy nála ... utál öltözködni! Még :-) De én is mindig mutatom, hogy anya is felveszi a sapkát mert hideg van kint. És ilyenkor ki is megyünk megnézni, hogy milyen hideg is van. Érdekes valószínűleg megérti, mert utána nem nyavalyog tovább.

    Hogy mit is szeretnék? Nyugodtan kávézni!!! :-)) Mert amíg eszünk, iszunk vagy bármit is csinálunk nekem őt le kell azért foglalnom, szórakoztatnom kell (etetnem, itatnom ... beszélgetni vele ... stb)

    VálaszTörlés
  9. Szia,

    Blanci nagyon édes lehet, ahogy énekel, kár, hogy nincs róla videó. A bibit sajnálom, gondolom, azóta már nyoma sincs. Ha nem, akkor sok gyógypuszi postázva :)
    A hisztis időszakot pedig remélem hamar kipipálhatjátok - vagyis nem lesz hosszú időszak. Tényleg, megnézted a könyvet erről, amit múltkor ajánlottam?

    VálaszTörlés
  10. Szia Vera! Igen megnéztem és egy levegővétellel ki is olvastam :-) az a helyzet, hogy semmi újat nem ír. Csak azt, hogy nagy türelem, és végtelen szeretet és ha lehet próbáljuk megelőzni a dühkitöréseket ... így próbáljuk csinálni :-))

    VálaszTörlés