2010. április 8., csütörtök

Baba vagy kisgyerek mellett szórakozni járni? Te hogy csinálod?

Kaptam egy e-mailt az Okosbaba-tól, hogy segítsek kitölteni egy kérdőívet.(részletek lent) Akinek van ideje és kedve töltse ki, segítsünk az anyukának. Én is kitöltöttem :-))


"Kedves Tímea,

Baba, kisgyerek mellett megváltoznak a szokásaink. Kevesebbet tudunk például moziba, színházba járni - ha egyáltalán.

A te családodban hogy oldjátok ezt meg? Tudtok ti, szülők néha kiszakadni a gyereknevelésből, munkából, hogy kikapcsolódhassatok? El tudtok jutni kiállításra? Meg tudtok nézni néha egy-egy filmet?

Erre kíváncsi most a Pécsi Tudományegyetem egyik hallgatója (maga is anyuka), aki "Kisgyermekes szülők kulturális fogyasztási szokásai" címmel készít felmérést szakdolgozatához.

Segíts neki kérlek azzal, hogy kitöltesz egy kérdőívet, amelyet itt találsz:

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHFDTlZFYnk3REd2ZWRoaDZrWllkZGc6MA

A válaszadás anonim, a kérdőív kitöltése kb. 15 perc (én már megtettem! :)).

Ha van legalább egy gyermeked, aki 2004. május 31. után született, kérlek, szánj egy kis időt erre és segíts Ildikónak.

Köszönöm a nevében is,

Annamari"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése