2010. április 29., csütörtök

Életjel

Jelentem nem vesztünk el, csak annyi minden van mostanában, plusz gyötör valami tavaszi depi is :-)) hogy semmi kedvem sincs blogolni.

Ráadásul Blankáról a hétvégén kiderült, hogy allergiás a szezámmagra ami nem kis riadalmat jelentett nekem.
Történt ugyanis, hogy a szombati sütögetésen a szomszéd ropijára "finoman szólva rájárt". A baj igazából nem a ropival volt, mert ropit már evet sokszor, hanem egy bizonyos ropival - stickletti mix - amiben van mákos halacska és szezámmagos halacska is, nos ez verte ki nála biztosítékot. Másnap reggel úgy nézett ki, mint akit agyon csíptek a szúnyogok. Estére pedig rosszabb lett és hétfőn már ez a látvány fogadott:

Ekkor mentünk a doktornénihez aki felírt nekünk egy belsőleges oldatot, amiből este 2 ml-t kell innia. Bizony még egy jó ideig hanyagolni kell az apró magvasokat, nem mintha idáig adtam volna neki. Úgy szégyelltem magam az orvosnál, ő viszont egyáltalán nem volt elhűlve Blanka arca láttán, sőt meglepően laza volt. :-))
Mivel ez semmilyen fennakadást nem okoz a hétköznapjainkban, a látványon kívül más gond nincs, így a kedve, étvágya továbbra is tökéletes. Azért pl. a táncikálást szerdán hanyagolnia kellett, nehogy megijedjen a többi gyerek anyukája :-)))

Szóval az elmúlt napok leginkább az allergiája jegyében teltek, de azért voltunk a barátainknál, ahol felköszöntöttük a keresztfiunkat Samukát, aki ma 2 éves - innen is millió puszi neki.

A levegőzés mellett pedig az evőeszköz, - pohár helyes használatát gyakoroljuk ... jól haladunk :-)



11 megjegyzés:

  1. Jaj szegényke... Biztos a gyógyszer hamar helyreteszi a csini kis pofiját! Az a baj, hogy ezekre nem lehet felkészülni, kivédeni pedig pláne nem lehet... Hát, tanulópénz megfizetve - sajnos :-/
    Az evőeszközökkel és pohárral pedig nagyon ügyi, csak így tovább! :-)
    pusz

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Drágám, aranyos vagy ... szépen javul neki, de még nem az igazi pedig azt hittem, 1-2 nap alatt (mert a neten ezt írják) elmúlik. Nem is tudom, ha nem szednénk ezt a gyógyszert mikor halványulna :-( Egyébként, mint írtam, hála az Istennek csak az esztétikai élményből von le valamit :-) továbbra is olyan mint egy ördögfióka :-))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy írtál :)Szegény Blanka, reméljük hamar túl lesz rajta.Nagyon ügyes az evőeszközökkel :DD
    Neked pedig kitartást,próbálj meg többet szabadba lenni.Élvezni a gyönyörű időt :))puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Andi! Köszi :-)) próbálkozunk: én napozom, a gyerek meg rohangászik a kertben ... szóval élvezzük a jó időt :-)) kell is a lelkemnek :-))

    VálaszTörlés
  5. Szegény Blanka, de még így is olyan szép kis pofija van.

    VálaszTörlés
  6. Kis Drága! Remélem a nehezén túl vagytok már! Neked is gyors kilábalást a "depiből" előfordul nálam is hasonló alkotói válság... (húú micsoda nagy szavak...)
    A díjat pedig köszönöm, sikerült kitennem végre.

    VálaszTörlés
  7. Adri! Köszike, aranyos vagy :-))

    Ági! Igen már a nehezén túl vagyunk, de még nem az igazi az arca :-(
    Oh, ha még alkotói válságról lenne szó :-) ... de nem sajnos. Annyi minden nyomaszt, hogy el sem tudom mondani. Nem hittem volna, hogy így lesz ... ahogy közeleg Blanka 2. szülinapja, egyre jobban stresszelek, sürget mindenben az idő. Újra munkába állni, Blankának bölcsit, ovit intézni (mert mindenhol annyira nagy a túljelentkezés, hogy szerintem egy füst alatt kell majd az óvodába is jelentkeznünk ... aztán majd órákat utaztathatjuk a gyereket minden áldott nap) ... és még ez a rohadt pénz is ... a hócipőm tele van, de majd lesz valahogy :-)))

    VálaszTörlés
  8. Ez a munkábaállás engem is nagyon nyomasztott. Nálunk annyira túlterhelt az egy szem bölcsöde, hogy még csak 1 éves volt Zozi amikor be kellett íratni... hazáig bőgtem, hogy én ezt nem akarom... annyira picik még és legszívesebben az ovikezdésig babusgatnám. De ha vissza kell menni akkor nincs más választás,és állítólag a gyerekek imádnak bölcsibe járni. Kitartás, majd alakulnak a dolgok valahogy.

    VálaszTörlés
  9. Jaj, szegény Blanci... remélem, azóta már sokkal-sokkal szebb az arca, és már alig van nyoma ennek a "balesetnek" :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi Vera, már sokkal szebb az arca :-))

    VálaszTörlés
  11. olvastam... szegénykém...már elmúlt?

    VálaszTörlés