2010. április 13., kedd

Blanka 1, Blanka 2

Amikor nevet választunk születendő gyermekünknek, különböző megfontolásból döntünk egy bizonyos név mellett.
Ebben a témában, én az érzelmi alapon döntő típus voltam(vagyok), tetszett a Blanka név szimpatikus volt, de a választás már nagyon régen megtörtént ...

Az 1 számú Blanka még picike volt, 1-2 éves, mikor a szomszédunkba költözött a szüleivel. Ahogy megismertem a szomszéd kislányt, szinte biztos voltam benne, ha egyszer kislányom születik Blanka nevet fogja kapni. Én is egy aranyos, édes, okos tündérkét szerettem volna mint Ő. Igaz a szomszéd Blanka mára magasabb egy fejjel mint én, csinos, vékony, 14 éves gimnazista és nem ad nekem csücsöri szájjal puszit a kerítésnél ... de továbbra is nagyon okos (kitűnő tanuló) :-)
Nos íme Blanka 1 és Blanka 2

+ Dóri

3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a Blanka név, nem olyan hétköznapi.

    VálaszTörlés
  2. Én is így voltam vele, nem tucat ... a védőnőnk azt mondta a 18 hós találka alkalmával, hogy máig nincs Blanka a körzetében ... pedig nálunk brutál sok a gyerek :-)))))))))

    VálaszTörlés
  3. Viszont szegénynek tuti meg fogja azonnal jegyezni a nevét az összes tanár :).

    VálaszTörlés