2010. április 16., péntek

Életem része


Anditól kaptam egy díjat! Köszönöm szépen neki, nagyon kedves és megtisztelő, hogy gondolt rám :-))

A díj neve: Életem része!

Nagyon sok kedves embert ismertem meg - ha nem is személyesen - a blogon keresztül ... bár a rendszeres olvasóim többsége személyes ismeretségből/barátságból származik, sokan akkor az "életem részét" képezték amikor nem is írtam blogot :-))

Ezt a díjat tovább kell és illik is adnom (igaz nem tudom kinél járt már, ezért elnézést) így szeretettel küldöm Claudiának, Bettyónak, Moncsinak, Eszternek, Edinának, Beusnak, Verának, Lindának, Tamarának, Adrinak, Krisztinek, Áginak, Emesének, Natinak, Marcsinak és Melinek

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, ez már a második díjam Tőled :-) Ez is megy a vitrinbe ;-)
    Egyébként biztosan mondtam már, hogy ha Te nem vagy, biztosan nem írok blogot, szóval többszörösen is köszi ;-)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Bettyóci, nincs mit :-))

    Edina, aranyos vagy ... puszillak!

    VálaszTörlés