2010. május 4., kedd

Jobb későn, mint soha ...

11 megjegyzés:

  1. De ügyes nagylány már!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon profi! Bár én látnám már a Samut így folyamatosan kanalazni :)

    VálaszTörlés
  3. Megnyugtatás képpen: mi még mindíg nem tudunk rendesen enni kanállal:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjünk mindenkinek a biztatást :-)) Egyébként mindig a fülembe cseng amikor 1 éves státuszra vittem Blankát és a védőnő megkérdezte, hogy eszik-e már kanállal? Én pedig néztem hülyén, hogy mi?? Nem és nem is próbálkoztunk még. :-))
    Ezek után 1-2x Blanka kezébe adtam a kanalat, hogy próbáljon egyedül enni, de nem érdeklődött érte, sőt sikított, hogy ezt nem akarja.

    Egyáltalán nem lehet erőltetni nála semmit ... szépen lassan a maga kis ritmusában tanul mindent. Ha valami elkezdi érdekelni pár nap után csinálja, mondja ... stb.
    Már nem is idegeskedem ezen :-))

    VálaszTörlés
  5. Ügyes, ügyes, megy ez Blankának is!
    Gergő is itt szurkolt a videó nézése közben! Édes:) és egyből két kanállal!:)

    Drága Timim! Bár egy kicsit megkésve, de... Nagyon boldog Névnapot kívánunk!!! Sok sok sok puszi!

    VálaszTörlés
  6. Nagy cuki, főleg, amikor ízlelgette az ételt és még a nyelvét is dugdosta.

    VálaszTörlés
  7. De Drága! Nagyon aranyos a 2 kanállal a kezében, nem bízza a véletlenre :). Utólag is Nagyon Boldog Névnapot kívánunk Neked!

    VálaszTörlés