2010. május 11., kedd

Lili & Edina ... és egyebek

Végre meglátogattak bennünket legkedvesebb "online" barátaink. Edinával már olyan régóta tartjuk a kapcsolatot, a modern kor minden létező technikájának (mail, gmail chat, skype, telefon, fórum privi :-))) segítségével, hogy a mai világban lassan már a házasságok sem tartanak ilyen sokáig :-))

A gyerekek édesek voltak, bár Blankám a kelleténél picit fáradtabb önmagát adta. De hát ez van, nem lehet mindennap 100%-osan teljesíteni :-)

Mivel mindkét gyerek zenekedvelő, volt nagy dalolászás és Blanka úgy belejött a végére, hogy a Charlie and the Numbers betét dalát halandzsa angolban elő is adta. (van még mit csiszolnia az angol kiejtésén :-))

Lili pedig olyan okos kislány, ha így halad, 1-2 hónapon belül jobban fog beszélni mint Blanka :-)) ami nem olyan nehéz, mert az én kislányom még mindig nem beszél, csak akkor mond mindent amikor itt van az ideje. A Blanka mondjad légyszívestől már a falnak megy, szerintem úgy utálja ha ezt mondom.

Egyébként már vannak kemény 2 szavas mondataink :-)) (Kamilla eszik, Szép cipő :-)) ezeket hogyan is ejti? Húúú, Kamillát (ő egyébként a kutyánk), csak Kam-nak mondja, az eszik meg elég furán hangzik. A szép szó tökéletes, a cipő pedig csak cipó :-)
Egyfolytában apázik ... Van hogy felhívjuk telefonon és halandzsázás mellett megállás nélkül mondja, hogy apa, apa. A legújabb mánia a fotóalbum nézegetés, mindenkit felismer, mutat és mondja, hogy papa, mama, apa. Most annyira apa őrület van náluk, hogy én is apa vagyok :-)) A számok nagyon tetszenek neki, ha számolunk a 4-et már szépen mondja és néha a 10-et is :-))
És a végére egy kis angol, a labda nála csak ball - szerintem teljesen angolosan, a és o között ejtve az l-t pedig szinte ki sem mondva ahogy kell.

Ők pedig, az Edina és Lili, anya és lánya páros :-)

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    hát nem is tudom, mit írjak, nagyon megtisztelő, hogy egy blogbejegyzésben látom viszont a délelőttünket, ami nagyon jól sikerült :-) Végre, majd' 2 év készülődés után - alapos készülődés ;-) - csak összejött a nagy találkozó! :-) Blanka tündér volt, én nem vettem észre, hogy fáradtabb lett volna, illetve, hogy ez miben nyilvánult meg - igaz, én nem tudom, milyen lehet a 'normál' üzemmód ;-) Szerintem a legédesebb az volt, mikor Blanka egy 'picit előrágott' ropidarabot nyomott Lili szájába, ő meg csak lesett, de egyelőre a ropi nem a kedvenc, így kiköpte :-))) (Ez mondjuk Blankát nem tartotta vissza attól, hogy adjon neki másikat - tündéri volt!!! :D :D :D)
    Nagy volt a dalolászás, táncika, és Blanci nagyon ügyesen énekelte "angolosan" a számos nótát :-) Esküszöm fel lehetett ismerni ;-) Remélem még fogunk találkozni - kicsit gyakrabban az eddigieknél ;-) és alig várom, hogy a lánykák, már idősebben is, többet tudjanak együtt játszani!
    (Azt nem is említem, hogy Lili gyakorlatilag beleszeretett Kamilla kutyába :-)) )

    Szóval mi nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a meghívást és a vendéglátást!
    puszi Nektek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezen a ropis sztorin olyan jót nevettem :-)) ezt nem is láttam.
    Csak arra emlékszem, hogy kidobtál egy kis összerágott ropit, de azt nem mondtad, hogy Blanka nyomta Lili szájába :-)) (etette mint egy fiókát)

    Szóval jó volt tegnap ... majd gyertek máskor is ... puszika

    VálaszTörlés
  3. hihihi, azt hittem láttad Te is :-) mindenesetre cukik voltak: Blanka mama és Lili fióka :-)))

    VálaszTörlés