2010. október 1., péntek

Hétköznapok - Csongornál

Szerda, babanap ... Blanka a nagymamáéknál. Szeretem a szerdákat. Persze délután már hiányzik Blanka, ez természetes. De az igazsághoz hozzátartozik, hogy az elmúlt 1 évben megtanultam az agyam átkapcsolni Anyaüzemmódból, az önző Én üzemmódba.
Ez a nap csak az enyém, csak magammal foglalkozom. Szükségem van rá, mert így kerül a lelkem egyensúlyba.
Már az is élményszámba megy, hogy végre nem mese csatornát nézek a nappaliban. Nyugodtan iszom meg a reggeli tejeskávémat. Trécselek az anyukákkal (miről másról mint a gyerekekről :-)). Vagy órákra bezárkózom a fürdőszobába és nyakig érő kádvízben bambulok ki a fejemből. Mindegy mit csinálok, de arra odafigyelek, hogy olyan tevékenységgel töltsem a napomat amit Blanka mellett nem könnyű/nem lehet kivitelezni :-)

Szóval szerda, délután ... sms érkezik. Szomszédom: jöttök levegőzni? A válasz az volt, hogy kiléptem a bejárati ajtón s emlékeztettem, hogy ma szerda van, nincs itthon Blanka. Majd gyorsan hozzá tettem: Ha vágytok egy kis csevejre és kisétáltátok magatokat kopogjatok, átugrom. Így is történt ... s vittem gépet is :-))

Blanka lovagjait bemutató sorozatunk 1. része :-)






5 megjegyzés:

  1. Nálunk is szerda a szabadnap nap :). Kedden már alig várom, szerda reggel meg kicsit nehezen hagyom itthon, de annyira jó hazajönni feltöltődve és új élményekkel! Na meg persze Ricsinek sem árt 1 kis anya-mentesség.

    VálaszTörlés
  2. Szuperek a fotók, ügyi vagy!!!!
    Sajnos már el is felejtettem a szuper szerdai napokat, pedig olyan jó volt veled tölteni. :-) Remélem egyszer lesznek még olyan hétköznapjaim, hogy másra is jut időm, mint a munkahelyi- és házimunkára. :-)
    De azért te csak élvezd ki minden percét!!

    VálaszTörlés
  3. Kriszti!
    Megértelek, sejtem miről beszélsz. De kell ennyi szabadság nekünk :-))

    Clau!
    Látod, látod :-) olyan dolgozó nő lettél ... már el is felejtettél :-((( Szerintem lesznek neked még ilyen hétköznapjaid :-)) Nem is hiszed milyen hamar eljön az az idő, amikor Te is a ház anyukáinak csatasorába állsz :-))az is házimunka lesz ám! Ezért majd jól ki kell élvezned, csavargással mindenféle szabadidős tevékenységgel, azt a 9 áldott hónapot! Mert utána elég sokáig nem lesz ilyen ... de ennek csak örülünk, nem???

    VálaszTörlés
  4. Persze, persze, hogyne örülnék. Már alig várom. :-)
    Dehogy felejtettelek el, hogy is mondhatsz ilyet. Úgy tervezem, hogy ma, vagy csütörtökön beugrok!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Tudod, hogy vicceltem :-))) Akkor ne csak tervezni tessék, hanem jönni :-)))) Puszi

    VálaszTörlés