2010. október 4., hétfő

Lányok, a lányok ...

Pénteken pár órára vendégeink voltak Edináék. Lilike és Babó elég hamar egymásra hangolódtak. Sajnos közös játék még kevés volt, de ez a korkülönbségnek is betudható. Ám voltak nagyon aranyos és vicces pillanatok is. (lásd a lenti videót)
Lilikéről már többször tettem említést a blogomban, anyukájával a világháló segítségével ismerkedünk meg 2008-ban, amikor dokit keresett. Szóval Isten áldja az internetet :-))) azóta is rendületlenül tartjuk a kapcsolatot.
Lilike pedig az a gyönyörűség, aki megnyerte a nálunk is közzétett fotósjátékot, érdemes megnézni a végeredményt.

Na de, kanyarodjunk vissza a péntekhez. Izgatottam keltem reggel, mert régen találkoztunk utoljára. Ha a barátnőim szakítanak a sűrű időbeosztású és feszített tempójú életükből néhány órát ránk, igyekszem jól kihasználni az időt. Ami bezzeg minden esetben úgy pörög mintha felgyorsították volna. Ezen a napom, meg tényleg csipkednem kellett magam, mivel reggel 9-re ígérték magunkat ...
Általánosnak mondható, hogy reggel 9-kor még pizsiben lézengünk Blankával, nem hogy a lakás felmosva, port törölve, mi megreggelizve, meggyes rétes sütésre előkészített állapotban legyen :-)
Nos ez az; ha van motivációm, rögtön tudok igyekezni :-)

Jó hangulatú, szuper kis délelőttöt töltöttünk együtt, jót beszélgettünk. Kiveséztük a gyerekeinket. Elemeztük a jövőbeni terveinket, a munkába/taposómalomba való visszazökkenést, hiszen mindkettőnknek lassan lejár az otthoni babázásra fordítható ideje. Olyan érdekes, hogy ez minden anyukában ugyanolyan vegyes érzelmeket ébreszt. Ugyanúgy izgul és lelkiismereti kérdést csinál abból, ami végül is természetes.

Sok-sok mindenről még így sem esett szó ... na majd máskor, remélem minél hamarabb ismét találkozunk. :-)






Labdázás, műlihegéssel :-)

10 megjegyzés:

  1. Hát igen, fárasztó dolog ez a labdázás,)

    VálaszTörlés
  2. Rokonok vagytok Nagy Hajnival? Fantasztikus képeket csináltál Te is!
    Jók is ezek a beszélgetések! De jó lenne minden héten...

    VálaszTörlés
  3. Adri!
    Köszi :-)))

    Edit!
    Neeem, nem vagyunk :-)) csak névrokonok :-))
    Igen, imádom én is ezeket a babás-mamás beszélgetéseket ... ténylen jó lenne minden héten egy-egy ilyet összehozni. Sajnos a gyerekes barátnőim mind dolgoznak, vagy 1-2 múlva munkába állnak :-(

    VálaszTörlés
  4. A két szépség labdázik:) Tényleg édes a puszis kép:)

    VálaszTörlés
  5. :-)) élőben cukibbak voltak. Blanka addig nem hagyta békén Lilit, míg nem tudott egy igazi cuppantóssal elbúcsúzni Tőle :-)))))

    VálaszTörlés
  6. De cukik!!! És nagyon tetszik a videó! Hihihi

    VálaszTörlés
  7. neeeeeeeee..... eltűnt a kommentem..... >:-I Na újra:
    Szóval én csak most olvastam a bejegyzést, de máris bearanyoztad a napomat :D Mi is remekül éreztük magunkat, és nagyon jól esik, hogy ennyire vártatok bennünket :-) Ha tudtam volna, hogy ennyit kell pörögnod az incsi-fincsi rétes miatt... No mindegy, ezt is nagyon köszönjük :-) Legközelebb azért egy csészével az isteni kávédból is megteszi :-) de tényleg :-))
    A lányok tényleg nagyon cukik voltak, és ha belegondolok, hogy legutóbb tényleg inkább csak egymás mellett játszottak, szerintem rengeteget fejlődtek "együttjátszásból" :-) A műlihegéses labdakergetés frenetikus volt, én majd' bepisiltem a nevetéstől :-) A pusziszkodás pedig csúcs volt :-) Blanci hatalmas cuppanóst adott végül Lilinek, és Lili sem maradt adósa :D :D :D
    Mint mondtam Neked, Timi, Lili nem az a fajta, aki bárkire mosolyog, ezt nála tényleg ki kell érdemelni (ahogy Nagy Hajni is mondta ;-) ) és azt hiszem egyértelműen látszott, hogy Benneteket a bizalmába fogadott :-)
    Szokott Benneteket emlegetni (Blankát valami miatt "Bab" -nak hívja :-) ) és emlegeti még a labdát és Kami kutyát is: "vauvau hejeje!" (= kutya helyedre! :D )
    A képek pedig tényleg nagyon szépek (az előző kommentem épp azért úszott el, mert nem bírtam ki, és rákattintottam az egyikre közben... )
    Szóval nagyon köszönjük a meghívást, remekül éreztük magunkat, köszönjük a gyönyörű képeket, és ezt a kedves bejegyzést :-) Remélem megismételjük hamarosan a találkozót, asszem maradt még bőven téma a pletyire ;-)
    Puszillak!! :-)

    VálaszTörlés
  8. Szia Edina!
    Szerintem a blogger rosszalkodik, mert az én kommentem is elszállt az előbb :-((
    Nos mi is nagyon örülünk, hogy itt voltatok és remélem, minél hamarabb újra jöttök. Nagyon jól éreztük magunkat. Blanka is emlegeti Lilit, a lihegős videót már egy csomószor újra kellett nézni :-) Ja most Jijinek hívja :-))
    Örülök, hogy a bizalmába engedett minket. Bár szerencsések vagyunk, mert a gyerekek - engem és Blankát is - általában kedvelnek. Még a legsírósabb baba is el van a kezemben sírás nélkül :-))(ez a jövőben asszem majd jól fog jönni :-)))
    Szóval tényleg maradt még mit pletyizni, úgy hogy még mielőtt visszamész dolgozni muszáj lesz 1x jönnötök!!! és sütök majd megint valami finomat :-)))

    VálaszTörlés