2010. november 14., vasárnap

Moments







20 megjegyzés:

  1. Szupik a képek! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos vagy Kata, köszi szépen :-))

    VálaszTörlés
  3. Timi!Tényleg fantasztikusak a képek,helyesek Vagytok rajta.Mivel szerkeszted a képeket? :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Andi!
    Köszönöm, photoshop!
    Bár az első kettő retusmentes, ott jól el kaptam a pénteki napsütéses pillanatokat. Büszke is vagyok rá ;-)

    VálaszTörlés
  5. Hát ezek tényleg pillanatok, ráadásul - ha nincsenek így megörökítve - nem biztos, hogy még egyszer előfordulnak az életben :)
    Szuper képek :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a képek, és persze ti is. :-) Nekem az első kettő tetszik a legjobban. Ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszike!

    Claukám, a szuperszónikus kareoke partyról készült képeket mikor teszed fel a blogodra? :-))

    VálaszTörlés
  8. (már megint elszállt a commentem...)
    Timikém, ezek a képek gyönyörűek, minden elismerésem :-) Szépek vagytok :-)
    puszi
    e

    VálaszTörlés
  9. Óóóó. milyen csodás képek Blankáról!!!

    VálaszTörlés
  10. Edina, Edit!

    Köszönöm, puszi :-)

    VálaszTörlés
  11. Én is ide érek:)
    Újat nem tudok mondani vagyis írni:)
    Szépek vagytok!

    VálaszTörlés
  12. Zsófi, Bea!
    Egy nagy cuppantósat küldök nektek :-))

    VálaszTörlés
  13. :) Szépek a képek. Ügyi vagy. :)

    VálaszTörlés
  14. Micsoda pillanatok és képek!
    Szuper :)

    VálaszTörlés