2008. június 2., hétfő

Itthon!

Elérkezett ez a csodálatos várva várt nap :-)) És baromira jól érzem magam itthon, nem is hittem volna. Pedig tettem vettem egész nap, jó egy picit aludtam is napközben ... de utána folytattam tovább a dolgom mintha mi sem történt volna. Szóval jól elvagyok és el is leszek itthon :-))

De előtte elmesélném mi volt a múlt héten. Hát nem is tudom, hogy panaszkodás lesz vagy sem :-)) Nincs túl sok jó hírem. A hétfői vérvételem nem sikerült, felhívtam a főorvost, hogy milyen lett a cukor eredményem, és közölte, hogy 7,49 mmol, ami bizony magas még reggelizés után is. A héten szerdán meg kell ismételni! Annyira ideges lettem emiatt, hogy enni sem volt kedvem már egész nap. Voltam közben a nőgyógyászomnál akinek el sem mertem mondani, úgy voltam vele, majd ha megkapom a leletem akkor megmutatom neki, addig is legalább nem kapok hegyibeszédet, hogy miért nem figyelek oda. Pedig egyáltalán nem eszem sokat, nem eszem nehezet, cukrosat, édeset. Na jóóóó fagyit ... azt az egyet igen, annak nem tudok ellenállni, és baromira kívánom a kániklában, szinte ölni tudnék érte.

A dokim a következő vizsgálatokat írta nekem elő, pénteken uh + streptococcus levétele + teljes vizelet, vérkép. Ez mind meg is történt pénteken ... (eredményeket még nem tudok)

De előtte - szerdán - voltam védőnőnél is, aki meg acetont talált a vizeletemben. Ami miatt szerdán ismételten jól elszomorodtam, és teljesen kiakadtam. Megkockáztatom, hogy kb. 10x mondtam aznap, hogy többé nem akarok terhes lenni, mert amennyire boldog voltam, hogy kisbabát várok annyira TERHES már nekem ez az egész. És nem a baba miatt, hanem amiatt, hogy állandóan van velem valami baj, mindig újabb hülyeségek miatt pánikolhatok. A dokim és a védőnőm szerint valószínűleg a vizelet levételekor nagyon éhes voltam. Kevesett ettem és ittam előtte este, így előfordulhat aceton a vizeletben. Persze a cukor egyik jele is. Még jó, hogy nem zabálok már laborvizsgálatok előtt, mert akkor mindig rosszak, így nem mertem nagyon vacsizni ... hát meg lett az eredménye :-(

Na ez volt szerdán. Aztán jöttek a pénteki vizsgálatok a kórházban, a strepto-t 2 perc alatt levette a doki és nagyon rendes volt közben, mert mindent mondott, meg ne féljek, nem fog fájni ... stb...stb. Pedig egyáltalán nem féltem, sőt már a vizsgálatok számomra olyan rutin szerűek, hogy már észre sem veszem. Az uh. kifejezetten nem esett jól. Rosszul voltam, igaz nem is csinálta sokáig kb. 5 perc volt az is. Gyorsan lemérte a gyereket - Blanka baba: 2488 gramm már - és már keltem is fel, mert konkrétan hányingerem volt közben. Észre is vette, rögtön kérdezte, hogy rosszul van Timi? Nem bírok egyszerűen háton feküdni a baba nyom valami eret ami ilyenkor üresen pumpál ... ha jól emlékszem valami ilyesmit mondott a doki és ettől ájulási érzés lesz a kismamákon úrrá. Hát Bálint is mondta, hogy tisztára fehér lettem mint a fal. Úgyhogy a doki a továbbiakban oldalt fekve uh-ázott. A vérvétel elég gáz volt mert nem találta az asszisztens a vénámat, pedig engem szinte 3 hetente szúrnak a III. belgyógyászaton és mindig simán megy. A szülészeten 2x kellett megszúrniuk és jól be is lilut még mindig ronda a karom. Ezután mentem CTG-re időpontot egyeztetni. Szóval már meg van az első időpontom. Június 9-én 8:30. Annyira izgi ... ez a vizsgálat már tényleg a szülés előszobája ... Hihetetlen, hogy ez is itt van már :-))

Közben a munkát is leadtam, volt mit :-) csütörtökön és pénteken annyit dolgoztam, hogy 1 hét alatt nem szoktam ennyit csinálni. De abszolút nem hiányzik a munka. Annyira jól megleszek nélküle :-) Ráadásul múlthéten előjött egy újabb terhességi tünet: vizesedem. A lábam a hét végefelé vagyis csütörtök és pénteken olyan volt mint az elefántnak. Borzasztó dagadt volt, a kezem meg zsibbadt. Mióta itthon vagyok - pedig nem fekszem egésznap - nem dagad. Hát nem mindegy, hogy egésznap ülök egy íróasztal mögött és lógatom a lábam vagy sem.

Szóval kb. ennyi minden történt velem múlt héten. Jó sok minden mi?

Blanka babának a mozgását már számolnom kell, ebéd után 1 óra alatt 7-10-et kell mozognia. De. 5 és du.-án 5 óra alatt pedig 5-7 mozgást kell számolnom. Hát Blanka annyit mocorog, hogy nem is számolom, mert simán túlszárnyalja a napi 20 mozgást! Tegnap éjjel konkrétan aludni sem tudtam miatta, mert 21-23-óráig mintha valami kickbox edzésen lett volna. Egyik- másik rúgása szinte fájt is!

Tegnap pedig megcsináltuk a bébi szobát! Olyan gyönyörűséges lett, pedig még kész sincs. Remélem ... Blanka is így fogja majd élvezni. Mert én ma annyit sürögtem forogtam odabent :-)

Ja, és majd elfelejtettem összefészültem a listát, hogy még mit kell vennem ... és egy A5-ös papíron 2 oldal, na jóó elég nagy betűkkel :-) Hmmm ha belegondolok még egy csomó pénzt kell költenem. Ennek a dolognak a héten pontot kell tennem a végére. Aztán a csomagomat is összeállítom amit a kórházba kell vinnem. Mert jövő héttől a 9. hónapba lépek :-)

Na most már befogom a szám :-)) Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése