2009. április 6., hétfő

9. hónap - 39 hét

Ennyi ideig volt pocakomban Blanka baba, és pontosan ennyi időt töltött már ezen a csodálatos Föld nevű bolygón, ahol annyi dolga akad nap mint nap.

Legújabb tudománya a kapaszkodva lépegetés. Az egész lakást bejárja négykézláb, és ahol lehet állni, ott fel is áll! Semmi sincs biztonságban. Ami éppen a kezeügyébe kerül megrágja legyen az Kamilla kutyánk, vagy éppen a papucsom. Minden érdekli, de kedvencei még mindig a zenélő, nyomogatni való kütyük, mint a mobiltelefon és a távirányító.

Enni már szinte mindent eszik, és imád is. Hála az égnek még azt az ennivalót is legalább félig megeszi amit szemlátomást nem kedvel. (Hawaii csirke) pedig a neve alapján nem gondoltam volna, hogy nem fog bejönni neki, ezért 2x is próbálkoztam ezzel a bébiétellel, de rákellett jönnöm, az apróra vágott ananász és a pépesített hús kombinációja nem lesz kedvenc.

Dumál megállás nélkül, és az új szavunk, amit most egyfolytában mond: EDE
Minden ede, a kutya, mi, a távirányító ... a természetben felfedezett szépségek ... minden.
Néha csűri-csavarja és azt mondja: DE DE DE EDE. Ha apa EDÉ-nek hívja még hallgat is rá :-))
Imádjuk őt, megtudnánk zabálni, annyira édes azzal a két fogacskájával miközben magyaráz.

Annyi csudajó dolog történt velünk múlthéten és hétvégén amiről most nem, de később beszámolok. Édesapa szülinapja Normafánál töltött délután vagy a Margitszigeten töltött délelőtt a nagyszülőkkel ... stb. De most mennünk kell, mert vár minket a játszótér.
Puszi Mindenkinek

6 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon cuki, ahogy gagyarászik, zabálni való kislány,az biztos! :))) Jól lehet dögönyözni, és olyan jó, hogy mindig mosolygós, barátkozós baba! Maradjon is így! Az evésre nem lehet panasz, ismerek olyan válogatós gyerekeket, hogy az anyukájuk törheti a fejét nap mint nap. Meg aztán neki is lehetnek kedvencei! :-) A "kapaszkodva mászkálást" pedig remélem holnap megnézhetem! Jó játszózást, és barátkozást! Tényleg, hol van a közelben játszótér?

    VálaszTörlés
  2. EDE :-), eszik, feláll, nekem meg a lélegzetem áll el: milyen ügyes Blanka! Nagy gratula neki!!! Na de (EDE) ezért ennyi élménydús nap után nem elégszünk meg ennyi beszámolóval (bár megjegyzem mi is sokat vagyunk kint a jó időben és nekem sincs időm a gép előtt ülni) - kérünk képeket, beszámolókat :-)!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Írok majd, meg teszek fel képeket is, de egyszerűen ma délután 3-kor jutottam géphez.
    EDÉhez :-) plusz egy felnőtt kéne, mert néha úgyérzem egyedül kevés vagyok :-)
    Meg nem áll, megy mindenbe bele, ha porszívózok akkor mászik a porszívó mögött és kapaszkodik benne/rajta. Én meg úgy félek, nehogy megüsse magát. A legújabb, hogy magára zárja a szobája ajtaját, ha beakrok menni és kinyitom akkor hisztizik hogy annak csukva kell lenni. A kutya kosarába rendszeresen belemászik, ma nagyon ráugatott Kamilla, azt hittem meg is harapja, tisztára kivagyok. Valahol a kutyának igaza van, hogy az nem a gyereké, és védi a területét. De ha megharapná a gyereket, akkor azt hiszem fel is út, le is út lenne neki, mert nem tűrném meg tovább a lakásban. Most megpróbáltam letenni aludni, mert csak 10-kor aludt egy kicsit és már hullafáradt volt, így csetlik-botlik szóval még inkább oda kell rá figyelni. De ha beteszem a járókába, akkor üvölt mert ott nem szeret már nagyon lenni. Szóval mára nem ígérem a beszámolót, de holnap majd fogok írni. Egyébként egy imádni való édes pofa, annyira szeretem. Olyan jó gyerek, és gyönyörű. Hétvégén az Aréna plázában nem tudtunk úgy végig sétálni egy üzletsoron, hogy valaki ne mondta volna rá, hogy nézd milyen édes, aranyos, vagy szép :-))) Én meg olyan büszke vagyok :-)) És tényleg jó kislány, mert csak akkor nyűgös ha éhes, vagy álmos, de nem hisztizik és nem sír. Nézem az erkélyünkről a szomszédház gyerekeit és valamelyik állandóan sír, Blankám még ha nagyon nyűgös is akkor sem sír ennyit. Az anyja idegeit rendesen megkíméli :-)))

    Claudia, játszótér a fenyőlakópark mögött van, nem túl nagy, de új és elkerített.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. 2 hete 66 cm volt a drágám, a főzeléket 1,5 hónapja kezdtük. 2x2 cm-es húsdarabot javasolt a doktornő. Remélem nem lesz semmi gond. Édes lehet Blanka a fogacskáival.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok :)

    Gratulálok a jeles naphoz :)
    Csak ámulok és bámulok, hogy Blanka már mennyi mindent "művel" :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés