2009. április 10., péntek

Alvási poziciók

Fura poziciókban alszom mostanában. Anyukáméknak állandóan rám kell nézni - lefektetés után 5-10 perccel - hogy miképpen fekszem (ülök) az ágyban. Általában az a helyzet, hogy mivel már nagylány vagyok nem akarok elaludni. Hiába tesznek be az ágyba, én felülök és bámulok rájuk nagy álmos szemekkel, cumival a számban. Persze annyira fáradt vagyok, hogy 5 perc múlva már ülőhelyzetben képes vagyok aludni, de ezt csak azután teszem, amint kiteszik a lábukat a szobámból.
Íme:




4 megjegyzés:

  1. Édes babám! Jaj de aranyos, ahogy elszenderedett.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki!!!! Olyan, mintha baba-jógázna! :-)))))))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:) Lacinak mutattam a képeket, jókat nevetett ő is:) Jó értelemben, mert hát meg lehet zabálni Blankát olyan aranyos!!! Puszi

    VálaszTörlés