2009. április 14., kedd

Húsvét

Nagyon jól telt az idei húsvét, csodálatos időnk volt, így elég sokat voltunk a szabadban, jó levegőn. Ennek Blanka örült a legjobban, mert végre kint játszhatott és meglett a gyümölcse is, annyira jó baba volt és az éjszakákat is átaludta.

Na de ne szaladjunk ennyire előre :-)

Szombaton a nagymamáékhoz mentünk (Bálint szülei) a hagyományosnak mondható sonkaevésre, igaz ez most valamivel korábban kezdődött Blanka miatt. Nálunk a nyuszi is szombaton jött meg, mert Bálintom nem bírta kivárni a vasárnapot :-) Így Blancika megkapta a kukackáját, amit nagyon szeret, egyfolytában mászkik benne, és egy felfújható kutyát ami egy keljfeljancsi de hivatalosan boxzsák :-) Blanka persze ezzel nem nagyon játszik, inkább csak megmássza, az már sokkal inkább tetszik neki, ha mi ütögetjük. Azon hatalmasakat kacag.

Vasárnap Tomi és Szilvi barátunk nyaralójába voltunk hivatalosak egy kis kerti lazsálásra. Jó korán mentünk, mert még beugrottunk a kápolnánkba, ahol Blanka keresztelője lesz most vasárnap. Tomi készített pár fotó, hogy megnézze milyen képeket lehet csinálni vakuzás nélkül. Mivel picike a templom és nem sötét így megoldható lesz ez is. Megnéztük végre világosban is a templomkeret, ami nagyon szép, van kisjátszótere, szép növények, bokrok szóval lesz hol fotózkodni a szertartás után.
Tomiéknak itt van dunakeszin a nyaralójuk, így nem mentünk messzire és amint megérkeztünk neki láttunk az újabb sonka evésnek. Mi is vittünk Újteleki házi parasztsonkát, de Tomi bácsi is készült, mert reggel 8-tól főzte a sajátjukat :-)
Csodálatos idő volt, se túl meleg, se túl hideg, pont ideális. Blancika játszott a fűben, és nagyon jó kislány volt. A hintaágy pedig különösen a kedvence lett (már most gondolkodunk hogy miként tudunk majd mi is egy hintaágyat beszerezni) ugyanis amint bele ült apával már el is aludt. Szóval a természet lágyölén legalább 2 órát csicsikált a hintaágyban :-)) Közben megérkezett a fiúk régi barátja Peti is aki az ünnepek miatt és szülinapja miatt hazalátogatott Angliából.
Mi lányok punnyadtunk a napozóágyban, a fiúk pedig pingpongoztak. :-)

Hétfőn megtörtént a locsolkodás, apa először engem, majd Blankát öntözött meg kölnivízzel egy nagyon frappáns versike kíséretében :-)) majd ebéd után mentünk Diósdra Samu és Brúnó barátunkhoz. Samucika (ahogy mostanában hívják Sasa v. Samesz) nem tétovázott sokat és ment barátkozni Blankához. Nagyon édesek voltak együtt, igaz ők még nem játszanak egymással, inkább csak akadályozták egymást a szabad közlekedésben, de nem volt vészes. Mostmár mindkettő kapaszkodva lépeget, sőt Samu 1 hét és már menni is fog. Mert kapaszkodás nélkül képes már felállni és néha ha elfelejtkezik magáról már lépegetni is próbál a cél felé.
Itt is nagyon jól éreztük magunkat, mi anyukák trécseltük egy csomót, meg körbejártuk a házat, megbeszéltük a kerti és építési munkákat, a fiúk pedig bent eszmét cseréltek, akvárium, fotózás, és egyéb témakörben :-)) Ja és többnyire övék volt a 3 gyerek :-)))) hi-hi-hi (De jól bírták!)
Mielőtt haza jöttünk meglocsoltak minket a fiúk, Brúnó már nagy fiú, ő verset is mondott. Nagyon ügyes volt, nagy puszit és csoki nyuszit is kapott érte, amit nem kis vita árán, de sikerült elvenni tőle, hogy ne egye meg. (aznap már nagyon sok kindertojást evett és féltek a szülők, hogy fájni fog a hasa)

Este 7-kor indultunk haza, jó fáradtak voltunk, de nagyon élménydús hétvége van mögöttünk. Blancika aludt a kocsiban, de fürcsi és szopika után is szépen aludt éjszaka - egyszer sem kelt fel!!!
Az a helyzet, hogy a soron következő hétvége sem lesz gyerekjáték - keresztelő - mert előzetes számításaim szerint 20 és 23 fő között leszünk nem nagy lakásunkban, de ez már egy másik történet lesz.

1. Látom, nektek is hasonlóan élménydús hétvégétek volt! :-))

2. Huh nagyon mozgalmas húsvétotok volt! Jól sikerültek a fotók is - édesek a gyerekek rajta! Blanci nagyon csini a kis ruháiban és a csücsöri képek döbbenetes milyen jól sikerültek!
    A keresztelő nem semmi ki smóka lesz, mi étterembe megyünk, épp a hétvégén beszéltük le mi is ...

3. Hát legszívesebben én is étterembe mennék, de most itthon válság van :-)) 20 embert sajnos most nem tudunk meghívni kajálni. Ez van :-((
    Így pedig mindenki segít, főz, süt valamit ... szóval majd lesz valahogy, bár hazudnék ha nem paráznék előre az egészen :-)))