2009. október 9., péntek

Oltás után, másnaposan

Blanka kidőlt a tegnapi oltástól, szó szerint. Reggel picit meleg volt a homloka, van egy kis hőemelkedése. Szívni is kell az orrát. De jó a kedve, aranyos, nevetgélős, ágyon ugrálós ... mint mindig. Adagolom belé a Sinupret cseppet és a Cebion cseppeket.
Viszont még jóval 10 órai előtt fura dolgot csinált: állt a járóka mellett és nyekergett, hogy beakar jutni. Az a helyzet, hogy csak nosztalgiából áll még nálunk a járóka, na jó reggel míg össze szedjük magunkat, egy kicsit ott játszik Blanci. Szóval furcsálltam, hogy bekéredzkedik, de beültettem a járókába. Az ott felejtett cumi és a tigris kellett neki. Kb. 2 perc sem telt el - míg a pizsimet "otthonkára" váltottam :-)) - ez a látvány fogadott:

13 megjegyzés:

  1. Szegényke:((( Reméljük gyorsn kiheveri'

    VálaszTörlés
  2. Edes kis Bogar! Szegenyem akkor tenyleg megviselte ot az oltas, pedig a 15hosra azt mondjak kesobb jelentkeznek a mellekhatasok tunetek, mint laz, potty, natha...
    remelem holnapra mar fitt lesz megint!

    VálaszTörlés
  3. drága babám! jól kidőlt, én is előre parázok a 15-hóstól, nagyon-nagyon rossz mellékhatásokról (később kialakuló) hallottam, de nem paráztatlak - Blanka hipp-hopp kiheveri!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Köszönjük szépen, remélem hogy holnapra már jobban leszünk. Hát elég meleg a kis homloka, de nem lázas. Így mindenáron nem lázcsillapítok, mert kell a vírusok leküzdéséhez, ez a gyógyulás folyamata. De reggel adtam neki kúpot és nurofent is, akkor eléggé forró volt (még a teste is). A cseppek, a sok tea azért használ. Én is olvastam a 15 hós oltás következményeiről, és haragszom is magamra, mert még soha sem olvastam kötelező oltás után, nem is értem most miért tettem. Csak frusztrálom magam :-)) Egyébként most jobban érzi magát. De mikor föl kelt egy órát az ágyban feküdtünk kettesben. Az viszont az én lelkemnek esett nagyon jól.
    Enni nem nagyon eszik, inni viszont nagyon sokat, a kiskanál sinuprettől jól beindult az orrfolyás. Jó lenne hamar túl esni az orrszíváson, mert elszokott tőle a leányzó és konkrétan most egy birkózással is fel ér az egész. Úgy sajnálom, de muszáj.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, szegény Blanka jól kidőlt, a szó szoros értelmében :(
    Remélem, hamar túl lesztek rajta!
    Sok gyógypuszi!

    VálaszTörlés
  6. Hát igen ezekkel az oltásokkal mindig csak az izgulás van. Nálunk is volt hőemelkedés és sok alvás a 8. 9. és 10 napon, de szerncsére semmi több. Túl lesztek rajta. Én azt hallottam, hogy 2 éve még sokkal súlyosabb mellékhatásai voltak, de mára már 1 újabb oltást kapnak a babák, amiből kivették azt a bizonyos összetevőt. Szóval kitartás :)!!

    VálaszTörlés
  7. Szia Ricsimanó-mami :-)

    Köszönjük szépen, mára egész jól vagyunk. A tegnaphoz képest ez már szuper. Tegnap szinte egész nap meleg volt Blanka feje, teste, keze. Ma már nem érzem ezt. Picit taknyos :-(
    Nem is tudtam, hogy ez már egy újabb MMR oltás. Igazából nem vagyok egy oltáspárti, de nyilván okkal kötelező. Ezt a pár napot pedig átvészeljük.

    Adri, Vera!
    Köszönjük a kedves szavakat :-))

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!Van egy restanciám: http://www.writeonit.org/hu/
    puszui

    VálaszTörlés
  9. Szia Moncsi!

    Juj de jó, köszi :-))

    VálaszTörlés
  10. Remélem jobban van már Blanci, és elfelejtettétek már az oltást! :-)
    Ti hogy vagytok?

    VálaszTörlés
  11. Szia Clau!
    Blanka még taknyos, de ő jól van. Más baja nincs is, csak az orrát szívjuk. Bálint nagyon szarul van, neki tegnap csak hűtőfürdővel ment le a láza. Nem is ment dolgozni. Én is szarul vagyok, de valakinek tartani kell a frontot. Így Blancizok, mosok, főzök, kutyázok és persze Bálintozok. Tegnap egy pillanatra elgondolkoztam, hogy nem is tudom honnét van ennyi erőm. De este nem kellett altatni. :-)

    VálaszTörlés
  12. Kitartást, és jobbulást, mást nem tudok mondani! :) Ha bármiben tudok segíteni, szólj nyugodtan, akár csak Kamillát sétáltatni, vagy akármi más....
    Vigyázzatok magatokra!!!! :)

    VálaszTörlés