2009. október 26., hétfő

Blankázás

Olyan jó volt ez a hosszú hétvége ... együtt hármasban ... végre egészségesen ... újra fejest ugorva az életbe :-) A pénteki nap kirándulós volt, a szombat vásárolgatós, vasárnap pedig ünneplős. Blankám névnapját a budai nagyiéknál tartottuk, velünk voltak a keresztszülei és anyum is.
Babó eszméletlen sok ajándékkal gazdagodott és szemlátomást mindennek nagyon örült!!!:-))


Domonyvölgy: Annyira nyugis hely, és milyen tiszta a levegő ... Blanka 2 órán keresztül aludt a babakocsiban. Miután kisétáltuk magunkat életem legrosszabb hamburgerét ettem a strand felett álló csárda teraszán :-)) de még soha nem esett jól, ilyen rossz étel :-))






Blanka névnap: Babó nevében mindenkinek szeretnénk megköszönni az sms-eket, a telefonhívásokat, a családtól kapott sok szép ajándékot, nagyszülőknek a finom ebédet és a szép napot!


18 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon boldog névnapot kívánunk mi is Blankának!!

    VálaszTörlés
  2. Még1x boldog névnapot Blancinak! Nagyon klassz ez a montázsos fotó, majd elmeséled hogy kell csinálni? Csini Blanka ebben a kardigánban! Hol van ez a Domonyvölgy, mit lehet itt megnézni?

    VálaszTörlés
  3. Mi is Nagyon Boldog Névnapot kívánunk!!

    VálaszTörlés
  4. Blankának boldog névnapot kívánunk mi is.
    A fotó montázs engem is érdekelne majd :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok Anyucikák!
    Köszönjük szépen :-)))

    Eszter!
    Domonyvölgy Gödöllő után található, a 3-as úton kell menni Hatvan v. Aszód irányába. Szerintem nagyon szép hely, mivel én sokáig Gödöllőn laktam, régen is jártam ide strandolni, bulizni ... stb. én elfogult vagyok.

    Érdekessége a helynek, hogy itt van a Lázár lovaspark

    http://www.lazarlovaspark.hu/

    ide sajnos nem tudtunk bemenni, mert előzetesen be kell jelentkezni, pedig gyönyörű a parkja, szóval ezért még visszafogunk menni. Ha csak úgy idejönnétek, ahhoz túl messze lenne nektek sétálni ... én akkor már a helyetekben megnézném a gödöllői Grassalkovich kastélyt + parkját, és utána mennék Domonyvölgybe 10 percre van egymástól a kettő kocsival.

    De Domonyvölgyben is található jó sok program lehetőség quadozás, lovaglás ... stb. Bár ez azért pici gyerekkel nem olyan buli. Mi majd szeretnénk ide többször jönni. Pl. ezt a quadozást is kiakarjuk próbálni, van mini quad is egészen kicsiknek ... stb. A téli lovasszánozás is nagyon jól hangzik, ha lesz idén hóóóóóó :-))) Vannak fizetős rendezvények is, pl. nem sokára Márton napi buli, gyerekprogramokkal ... bár az sem olcsó ...

    VálaszTörlés
  6. Linda, Eszter!

    Ennek az anyukának a blogjáról szedtem le ezt a programot:
    http://vimizo.com/?p=1574

    Nagyon kis segítőkész, a legújabb verziót tette fel, magyar ... stb. könnyen fogtok boldogulni :-))

    VálaszTörlés
  7. Mi is küldünk sok névnapi puszit a Blancinak!! :)

    VálaszTörlés
  8. Tök jó, hogy már jól érzitek magatokat!
    Szuper helyen voltatok kirándulni :)
    Blancinak sok puszi mégegyszer :)

    VálaszTörlés
  9. Először is: még egyszer sok boldog névnapot!
    Másodszor: sajnálom, hogy ma nem tudtam megnézni Blanci ajándékait, de talán majd holnap!
    Harmadszor: nagyon csinos kabátot vett Blanci keresztapuja, nagyon jól áll Blankának!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog névapot kívánunk Blankának!

    VálaszTörlés
  11. Köszönjük szépen a köszöntéseket, puszi mindenkinek :-)

    VálaszTörlés
  12. király! sikerült - köszi: http://eletemgloriaval.blogspot.com/2009/10/15-hofordulora-az-oltas-melle.html

    VálaszTörlés
  13. Köszi Timi, én is tesztelgetem.
    szupiszuperséges ez a program
    Én eddig GIMP-pel csináltam kép összerakást, de az olyan macerás volt inkább neki sem álltam
    ezentúl majd én is akkor bőségesen tudok képeket felrakni, nem csak egyet-egyet kiragadva :)

    VálaszTörlés
  14. Szia Timi! Küldtünk Blancinak képeslapot a neve napjára:) Megkaptátok? Puszi neketek!

    VálaszTörlés
  15. Szia Bea!
    Nem kaptunk :-(( Ha megjön szólok. Azért köszönjük szépen. Puszi

    VálaszTörlés
  16. Szia Beám, megkaptuk a lapot! köszönjük szépen, írtam a blogodra :-)))

    VálaszTörlés