2010. február 17., szerda

Elmaradt fotók ...

Jöjjenek a múlthét termései:

Nagymamáék még nagyon lelkesek, így készült 1-2 bilizős. Persze nuku produktum ... sebaj ... szerintem legközelebb akkor számolok be bilizős mutatványról, ha már lesz eksön ... na jó nem azt fogom mutogatni, tudom bizarr lehet a "gyermektelen" szemnek, de mindenképpen fontos állomás a szülő-gyerek párosnak.
Pl.: engem nem zavarna :-) soha nem felejtem - akarom mondani, retinámba égett :-)- Brúnó első bilibe sikerült "barna macija" amit mms-n küldtek drága szülei, hát igen, boldogok voltak :-))




A pénteki ünneplős kiruccanáson készültek, elég rossz minőség, bocsi.
Sajnos ebből nem derül ki milyen csinik voltunk :-)))


Bálint-nap a családdal :-))


Tündérbogyó:-))

13 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki Blanka, ahogy ügyeskedik a bilin:) Gergő is próbálkozik, de a bilit azt hiszem elhagyjuk, érdekesebb számára a "miénk" szűkítővel:)
    A hétvégi képeken aranyosak vagytok:)
    Blanka tüneményes a rózsaszín sapiban!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az utolsó képen olyan cuki Blanka abban a sapiban! nagyon jól áll neki!! :D
    A többi kép is nagyon klassz, csinik voltatok, de ami még fontosabb, szerintem ordít a szeretet és a harmónia a családi képekről :-)(most, hogy leírtam látom csak, micsoda képzavar az "ordít" és a "szeretet" egymás mellett... na mindegy, úgyis érted, mit akarok mondani :D ) Szóval szépek vagytok :-)

    VálaszTörlés
  3. Bea, Edina ... puszi köszi :-)))

    VálaszTörlés
  4. na úgy látom nem csak Maya nem tud normálisan ülni azon a bilin:-)))
    Tüneményes abban a sapiban!!!!
    UI:Én szivesen látnék egy b.macis fotót!!!:-))))

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom mindenkinek a sapis Blanka fotó tetszik.Csatlakozom közéjük ;-))
    Igazi kis hölgy benne :)

    VálaszTörlés
  6. Andi: köszönjük

    Bettyóci: egyáltalán nem tud normálisan bilin ülni, fészkelődik. És őszintén szólva azon imádkozom, ne hogy pisiljen, mert a lényeg is kilóg és akkor vagy engem vagy magát pisili telibe :-)) Ok, majd csak nektek küldünk egy b.medvéset :-))

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép abban a sapkában.

    VálaszTörlés
  8. Nekem is a sapisok tetszenek a legjobban :)Az ünneplősek is csodajók persze, de Banka gyönyörűséges mindegyiken.
    Bili? Még én sem merek vele próbálkozni... sztem ráérünk még.

    VálaszTörlés
  9. Köszi Adri :-))

    Pannaa neked is :-)) ... mi még csak az ismerkedési fázisban vagyunk a bilivel. De szereti, főleg két lábbal beleállni, belepakolni a játékokat ... és hogy mekkora a bizalom? Még a kedvenc alvós tigrisét is beleteszi megőrzésre :-) ez később necces lesz!

    VálaszTörlés
  10. Ti szépek vagytok, bogyó tényleg tündéri (irtó cuki a sapi - remélem egyszer megörökölhetem :-) ) , de éééééééééééén??????????? Borzalmasssss! Szörnyű, úúúúrissten!!!

    VálaszTörlés
  11. Clau: Jaj ne már jól nézel ki :-) ha ez vigasztal én sem vagyok megelégedve magammal :-)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon édes Blanci a sapijában!!!

    VálaszTörlés