2010. február 1., hétfő

Hahó pihe, hópihe :-)



Szombat óta megállás nélkül "havazunk"/szánkózunk :-)) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy pénteken még Dobogókő volt az úti cél, de szombaton az intenzív havazást látva, eltekintettük tőle, hogy gleccsert másszunk :-))

Viszont annyira be voltunk sózva (értsd: ÉN voltam) hogy a legnagyobb hóesésben lementünk a Duna partra. Annyira gyönyörűséges volt minden, és az a sok hó. De aminek a legjobban örültünk, hogy Blanka nagyon élvezte, imád szánkózni, végig mosolyog ...
Ma is voltunk ebéd és alvás előtt ... kíváncsi leszek most mennyit fog aludni. Tegnap szánkózás után, 1 órától -5-ig aludt már ki kellett nyitnunk a szobaajtót, hogy ne aludjon annyit :-))

A lenti videó elég vicces, mert ez egy viszonylag meredek/lejtős utca, de sajnos akkora volt a hó, hogy lecsúszni magunktól nem tudtunk, pedig nagyon igyekeztem :-) itt egyébként megtekinthető, hogy milyen vagyok amikor be vagyok sózva :-) azaz teljes átéléssel visszamegyek gyerekbe :-)

7 megjegyzés:

  1. De jó, ezek szerint Titeket se került el a nagy hófelhő!! Tényleg régen volt már ekkora és ilyen sokáig. Megkockáztatom, hogy te még Blankánál is jobban élvezted a szánkózást, és a Párod pedig még Blankánál is jobban mosolygott az egészen:)!

    VálaszTörlés
  2. :-) klassz a videó - mi is élveztük a nagy havat!

    VálaszTörlés
  3. És nem mellékesen láttunk hajót is!

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó, hull a hó!!!! :-) Nagyon helyesek vagytok! Látom nálatok is az lett a vége, hogy apa húzta a családot! :-))) Ez az apák sorsa! :DD

    VálaszTörlés
  5. Jaj, én még most is röhögök ezen a videón, mert előtte úgy kérdeztem meg Bálintot, hogy indul a kamera???, mintha 100km/h-val készülnénk lecsúszni :-)))
    Aztán amikor elindulunk - mert apa húz - tényleg jobban örülök mint a gyerek :-))) Hát igen ez az apák sorsa, mármint a szánkóhúzás. De azért el kell mondanom, hogy én is húztam a családot egy kicsit :-)))

    VálaszTörlés
  6. Jujjjjj! Juuuuj, ez tényleg nagyon jó lehetett! Annyit nevettem, főleg, amikor mondtad: Tetszik Blanci? Már csak az maradt le: Mert anyának nagyon! Húzzál apa, húzzál! :-)))

    VálaszTörlés
  7. Claunak válasz: hi-hi-hi :-))))))))))

    VálaszTörlés