2008. február 19., kedd

Izgulok az egészségéért

Nagyon furcsa dolog ez, de ahogy egyre közeledek a várandóságom végefelé (igaziból most még csak a közepénél járok) szóval egyre jobban izgat, a babóca állapota. Számomra minden pénzt megér, hogy tudjam jól van ...
Biztos sok kismama van ezzel így - nem csak azért hogy lássa születenedő gyermekét - és választja a 4D UH vizsgálatot plusz költségért, hanem mert meg akar bizonyosodni a baba egészségét illetően, mert ha látja, hogy meg vannak a pici ujjacskái és pici lábujjai akkor már félig megnyugszik.
Nekem hála az égnek az AFP-m tökéletes lett, a Down-kór szűrésem negatív és idáig tényleg jól sikerültek a vizsgálataim, egyetlen bajom van ... vashiányos vagyok, vérszegény. Akár hogy eszem a vasat ... a vérképem etekintetben semmit sem javult :-))
Érdekes magam miatt nem aggódom annyira, mert majd rendbe jön a vasháztartásom egyszer, de amiatt órákat tudok görcsölni, hogy a pici jól van-e.

Tegnap este a tévében (RTL klub - Fókusz) egy végtaghiányos kislányt mutattak be, akiről csak akkor derült ki, hogy beteg amikor megszületett. A kórházi ultrahang vizsgálatok semmit sem mutattak ki, nem látszott hogy baj van.

Húúú, a víz kivert a műsor láttán, és nem a kislány miatt, soha az életben nem félnék egy ilyen kisbaba közelében lenni, de gyomrom összerándult, hogy itt vagyok félidősen (holnap leszek hivatalosan is 20 hetes 5 hónapos) de még én sem tudtam egyetlen egy UH vizsgálaton megszámolni a gyerekem ujjait. :-(

A 3D-vel már próbálkoztak nálam 12 és 18 hetesen, de egyik sem volt egy nagy élmény, konkrétan elég rosszul látszott még a picike.

Most minden gondolatom ott jár, hogy a Babamoziba be kell jelentkeznem és el kell mennem megvizsgáltatni/ megnézni a kisbabámat. Meg akarok bizonyosodni a neméről is, mert azzal, hogy azt mondták kislány számomra nem derült ki semmi sem a 2D ultrahang vizsgálaton. Nem tudtom felfogni, hogy ők honnét is látták ezt olyan jól :-))) Látni akarom végre az arcocskáját, hogy körülbelül hogy is nézhet ki.
Tudom, most türelmetlennek gondolnak ... de szerintem ezek a dolgok csak anyai ösztönömből fakadnak ...

Ma este megyek a nőgyógyászomhoz vizitre a magánrendelőjébe ... bánom, hogy nála nincs ilyen készülék, mert ma biztos, hogy rá venném ezt csinálja meg nekem. :-)))

Féltem ezt a pirinyóka kislányzót aki már biztos, hogy 30 deka körül van és 20-22 cm-es lehet :-)
Féltem, és izgulok hogy egészséges legyen mint a makk és persze nagyon szeretem is ...
Féltem és izgulok és szeretem ... de mi mást is tehetnék hiszen már félig meddig anyuka vagyok :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése