2008. február 28., csütörtök

Alakváltozás ...

Akár tetszik akár nem itt az ideje (21. hétben vagyok most) hogy lemondjak a derekamról, arról, hogy behúzzam a hasam és arról is ha rám néz valaki ne egyből a hasamon álljon meg tekintete.

A hétvégén tapasztaltam meg ezt először ... hülyén éreztem magam, nagyon furcsa érzés volt.

Mert ugyebár még nem nagyon látszik ... vagyis látszik már a hasam, de azért még nincs nyár és jobban felvagyunk öltözve ... stb. Így meg olyan mintha olyan dagadtra ettem volna magam ebédnél, hogy kikerekedett a hasam :-)))

Igazából most kezdtem el várni, hogy igazi pocakom legyen ... furcsa mi? Mert akkor már végre komolyan vesznek mint állapotos nőt, nem csak méregetnek és találgatnak, hogy vajon ő az? hi-hi

Egyébként szerintem tényleg csak hetek kérdése és akkora lesz a pocak, hogy bármilyen nem hozzáértő szem is rögtön tudni fogja, hogy egy baba van a hasamban, nem pedig egy adag jóféle rakottkrumpli :-)))

A legcsodálatosabb terhességben az az, hogy mostanában elég sűrűn érzem a picit. Akkorákat rúg belém ... de én most még csak nevetek mert örömömben nem is tudok mit csinálni :-)) Imádom Őt érezni. Azt várom, hogy végre apát is rúgja meg jól :-))) Általában ha apa fogja a pocimat akkor abbahagyja a rugdosást, nyugton lesz ... amint leveszi a kezét újra rúg egyet belém ... olyan kis rafinált :-)))

Amit nagyon szeretnék, hogy a picike most már kezdje majd megszokni a hangunkat ezért azt tervezem, hogy esténként én is és apa is nem sokat csak pár percet beszélnék hozzá (ezt úgy, hogy semmi más ne menejen közben, még a tévé háttérzaja sem). Mivel a 20. héttől hall, most már lehet próbálkozni ezzel is ...

Nagyon fura érzés túl lenni a félidőn, ma néztem a babaszoba.hu-n, hogy 139 napom van hátra a számláló szerint és a terhesség 51%-ánál tartok :-)) még 19 hetem van hátra. Hűha, elég sok ez a 19 hét, de ha belegondolok hogy ez a 20 is milyen gyorsan elmúlt akkor bizony pikk-pakk itt lesz a várva vár pillanat.
Addig még jó sokat fogok változni alakilag és nem bánom, mert most erről szól az életem, nem vagyok én műsorvezető, sem médiasztár, hogy 7 kiló plusszal menjek szülni, és mi lesz ha 15 kilót szedek fel? Semmi majd lefogyok, nem érdekel, per pillanatban csak a babaérdekel ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése