2008. március 19., szerda

Egy újabb vizsgálat 2.

Tegnap voltam a dokimnál ... általános havi vizit, hogy minden rendben van-e.

Közben hozta magával a terheléses cukorlaborom eredményét, mely igen rossz lett :-((

Sajnos :-(((

Az van hogy az éhgyomori eredmény még az alsó határérték alatt volt, vagyis nagyon alacsony 3,71 mmol viszont a cukros lötty után 2 órával levett vérvételi eredményem 10,45 mmol ami nagyon magas! Úgy hogy én most terhességi cukorbetegnek számítok ami nagyon elszomorító. Olyannyira, hogy abszolút nem tudtam leplezni a szomorúságomat, csalódottságomat, és elkeseredésemet ... mert az orvosnál rám tört a sírás ... amit próbáltam leplezni is meg nagyon keménynek tűnni ... de egyszercsak közölte velem a dokim, hogy nyugodtan töröljem meg a könnyeimet :-)))))) Na basszus ennél sem kellett több, rögtön sírvafakadtam. Olyan lelkiismeretfurdalásom lett, hogy a babának ártok a táplálkozásommal. Hogy egyszerűen este amikor hazafelé mentünk vígasztalhatatlan lettem és csak sírtam és sírtam egyfolytában sírtam ... még ilyen nem volt velem. (a terhességi cukorbetegek nem tudnak elég inzulint termelni, az inzulin persze nem jut át a lepényen, de a cukor igen, ami ellen a babaszervezte folyamatosan termeli az inzulint ő tud eleget mert egészséges ... legrosszabb esetben még szúrnom is kellene magam inzulinnal amit egyáltalán nem szeretnék, de a legeslegrosszabb hogy öregedhet a lepény, a baba oxigénhiány állapotában még el is halhat!)

Bálint próbálkozott vígasztalni de hasztalan volt, csak azt mondta, hogy hívd fel a Rózsit ... hívd fel a Rózsit (ő az anyum). Ez bizonyult tényleg a legjobb ötletnek, mert ő megpróbált hatásosan vígasztalni és helyes tanácsokkal ellátni (egészségügyis).
Mindenesetre nagyon kiborultam tegnap este, most diéta van ... keményen be kell tartanom, hogy no cukor és szénhidrát. Ebédre még nagyjából normális étrendem van, egyedül ezt tartottam meg, de reggelire vagyis 7-re egy pohár tejet ittam. 10-óraira egy joghurtot ebédre normálisan ettem, délután egy alma amit most fogok megenni vacsira meg csak sali vagy mozzarella paradicsommal. Azt tuti lehet ezt tudom még az up-date-os múltamból amivel szépen fogytam is. Aztán majd nézek magamnak valami diétás étrendet amit normálisan be lehet tartani, de ha tényleg betegnek számítok akkor egy dietetikus úgy is el fog halmozni a különböző étrendekkel!

A legjobban az bánt, hogy most lehetne a 28. hétig 4 hét pihim, ehelyett járkálhatok az Uzsokiba a III. belgyógyászatra egy főorvoshoz aki majd elölről kezdi a vizsgálatokat ... szegény Bálintom is megijedt, mert nem tudta, hogy mit kezdjen először ezzel a helyzettel ... annyira látszik hogy félt uramatyám most látom csak hogy milyen is ... na jó nem is írok erről többet, mert megint könnny szökött a szemembe :-)))

Mindenestre én még reménykedem, hogy csak álcukros vagyok mert olyan is van, hogy valamiért nem sikerül egy eredmény, ezért kell kivizsgálni újra :-( Aztán még abban is reménykedem, hogy a hétfői laborvizsgálatoknál tényleg volt valami baj, mert a dokim szerint valami nem stimmelt a hétfői laborvizsgálatoknál mert volt olyan is akinek 21mmol-os lett a vércukra ami viszont hihetetlenül magas ... szóval most diéta és remény!

A remény hal meg utoljára :-)))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése