2008. március 17., hétfő

Egy újabb vizsgálat ...

Ma reggel voltam terheléses cukor laboron. Nem volt kellemes ... de végre túl vagyok rajta.

Reggel 7 órára kellett mennem, és persze rendesen késésben voltam Bálinttal ... Bálint közölte velem, hogy ne induljun el korán mert úgy sem lesz dugó az autópályán. Hi-hi-hi nem a fenét. Ahogy ráhajtottunk Bálint kifakadt, hogy hova a fenébe megy ennyi ember fél 7-kor! Mire mire mondtam neki mosolyogva, hogy dolgozni szívem :-)), nem sokan járnak fél 10-re dologozni mint MI :-))))))
Persze elkezdtünk sodródni a tömeggel :-) aztán valahogy csak beértünk 7-re. Mázlink volt, mert a vérvételes nővére is utánam jött, ő is késett :-)))

Kb. fél 8 előtt került sor a vérvételemre ... ezután kellett meginnom a cukros lötyit. Ez vízben feloldott szőlőcukor egy nyelet citromlével. Szerencsémre reggel bedobtam egy kisüveg citromlevet a táskámba, hátha szükség lesz rá, na milyen okos voltam :-)))) Épp a mai napon fogyott el a citromlé a laborban, mikor kijött az asszisztens kérdezte, hogy nincs valakinél citromlé véletlenül? Én meg büszkén mondtam, hogy de nálam van. El is kunyizták, de nem volt benne túl sok úgy hogy ott hagytam nekik :-))

Szóval ezt a lötyit megittam, nem szórakoztam vele sokáig, viszonylag gyorsan lehúztam aztán kiültem és vártam 2 órát a soromra, hogy újra megszúrjanak.

Közben eszembe jutott, hogy vannak kórházak ahol a terheléses cukor labort zsömle+tej varriációval oldják meg. Ez sokkal humánusabb mint rögtön cukros vízet itatni az emberrel. De úgy látszik nem egyformák a szokások ilyen téren. Nekem azt is mondták, hogy csak akkor alkalmazzák a cukros változatot, ha magas lesz a cukra a mamának a zsömi+ tej után ...

Na mindegy, most izgulok, hogy ne legyen túl magas a cukrom, és ne állapítsák meg, hogy cukorbeteg vagyok. Azt nagyon nagyon nem szeretném. Kiváncsi leszek, hogy holnapra meg lesz-e a lelet, mert holnap megyek a dokimhoz a magánrendelésére.

Huh ... holnap újra számot kell adnom a kilóimról is :-))) Jelenleg 59,5 és 60 kiló között ingadozom, a múlthét elején még 59,0 és 59,1 voltam, de képes vagyok napok alatt fél kilót is felszedni aztán valamiért újra leadni. Pedig se többet, se kevesebbet nem eszem egy nap sem. Annyit azért változtattam, az étekezési szokásaimon mostanában, hogy estefelé semmit vagy inkább csak lájtosat vacsizom. De van úgy, hogy csak gyümölcsöt ...

Holnap után, szerdán leszek 6 hónapos terhes 24 hetes. És most tartok kb. 6,5 kilónál. Szerintem nem rossz ez az arány, de a dokim holnap biztos, hogy le fog szidni, hogy próbáljak meg ne 2 kilót egy hónap alatt hízni. De neeeeeeeeeeeeeeeeem megy! Akár hogy próbálkozom a diétázással most egyszerűen ragadnak rám a kilók. Ennél jobban képtelen vagyok visszafogni magam :-(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése