2008. március 10., hétfő

Láttuk Blankát és gyönyörű!

Sziasztok, még nem mutattam senkinek sem a blogomat ... nem is tudom miért, talán csak azért mert olyan jó így elirogatni magamnak :-)))

Mindenesetre azért jár a megszólítás és köszönés :-)))) Szóval voltunk múlthéten ultrahangon, 4D-s babamozizáson. És hát el kell hogy meséljem gyönyörű a gyerek :-))) amilyen picurka olyan szép! Aktuálisan 471 gr volt és kb. 23-25 cm hosszú, de ezt csak nagyjából tudták meghatározni, mert teljesen már nem lehet őt lemérni, még az ülőmagasságát is alig tudták mert kilógott a buksija a képből :-)) szóval nő szépen és tényleg elfogult vagyok nem tagadom de olyan szép kis arca van. Úgy szeretném, ha születésekor is ilyen szép kis arcocskája lenne :-)) Imádom őt, olyan ficánka volt, egyfolytában takargatta az arcocskáját, ne nagyon szeretett volna fotózni, de a végére elfáradt és hagyta magát :-)) meg van mind a 10 ujja. Édes kis cuki ujjacskái vannak. Már alig várom, hogy mindet megpuszilgassam.

Jaj Istenem lesz egy saját gyerekem :-))) Ami csak a minék, apáé és enyém :-))) Idáig mindig mások gyerekeit csókolgattam, de végre a sajátom dédelgethetem :-)) Olyan jó lesz ... már úgy várom, hogy itt legyen velem/velünk.

Csodálatos dolog ez az ultrahangozás, olyan fantasztikus érzés látni ahogy mozog, ahogy megmutatta, hogy a lábaközött gyakorlatilag nincs "olyan" amit a fiúk hordanak :-)) Láttuk, hogy milyen kis vékonyka még, az összes bordája szépen látszott és egy falatnyi feneke van :-))) Hm ... alig várom, hogy azt is megpusziljam neki. Sőőőőőőőőt ha megszületik, az első dolgom amit otthon fogok vele csinálni, hogy kicsomagolom és összepuszilgatom az összes testrészét :-)))))) Édes szívem olyan gyönyörű vagy, és biztos lehetsz benne, hogy jó helyre fogsz születni, mert itt nagyon várnak és nagyon szeretnek ... apa és anya imádni fog :-)))

A hétvégén az ultrahangról készült felvételt/videót megmutattuk a Bálint szüleinek és nekik is nagyon tetszett, nekem meg leginkább azt tűnt fel, hogy az én drága Bálintom, kb. 30 cm-ről teljesen a tévé felé fordulva, lélegzetvisszafolytva nézte a filmet (pedig nem először látja) és olyan édes büszkeséget láttam az arcán :-))) A szülők és az öccs csak beszéltek, mindenki mondta a magáét, sztoriztak hogy a gyerkek milyenek voltak amikor picik voltak, volt szülős történet is ... De Bálintka csak a tévét nézte és egy szó nélkül nagyon figyelt :-)))

Érdekes egy pasas az én férjem, soha sem fogja szavakkal kifejezni az érzéseit, mert nem szeret összevissza beszélni, de a tettei mindig bizonyítják, hogy mennyire nagy szíve van. Tudom azt, hogy nem azért nem beszélget a hasammal, mert nem szereti a szívem alatt hordott kisbabát, hanem azért mert szerinte ez hülyeség :-)))) Viszont mindent megtesz értem és a babáért, hogy jól érezzem magam a terhességem alatt, nekem soha sem kell gyalog járkálnom sehova, mindenhova elvisz, soha sem halaszt el egy uh-vizsgálatot, mindig elkísér a nőgyógyászomhoz is és az összes egyéb orvosi vizsgálatra. Érdekes de valahol ez neki teljesen természetes :-))) És én ennek nagyon örülök, mert ezek a legfontosabbak ... mondhatna nekem mindenféle szépeket amikor magamra hagyna a legfontosabb percekben. Nem igaz?

Hm ... na látod Blanka ezért is gondolom, hogy a Te apukád a világlegjobb apukája lesz, mert soha sem fog megfeledkezni rólad, és biztos vagyok benne hogy mindig Te leszel neki az első! Ő egy nagyon megbízható, kötelességtudó apuka lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése