2008. március 11., kedd

Tavaszi fáradtság ...

Egy pár napja hihetetlen tavaszi fáradtság lett rajtam úrrá. Nem bírok annyit aludni amennyi jól esne. Hétvégén meg egyáltalán nem tudok reggel aludni. Viszont 11 óra körül képes lennék újra lefeküdni :-))

Nem tudom, hogy ezzel minden kismama így van, de én bizony így vagyok ...

A legrosszabb, hogy dolgozom még és a munkában viszont nem lehet nagyokat csucsókálni egy-egy jó kajálás után. Pedig ebéd után simán rám jön az álomkór.

Egyszerűen alig bírom a szemem nyitva tartani. A hasam is növekszik szépen, és egyenes arányban van a súlyom gyarapodásával is. Úgy látszik kezd megvilágosodni előttem, hogy a nagymacik miért is szeretnek sokat aludni. (Pl. téli álom)

Blanka lányom igaz, nem nagyon hagy hajnalban és reggelente, mert ütemes rúgással és box-szal ébreszt ... először olyan 4 óra tájban, aztán ha úgy döntök, hogy nem hagyom magam, tovább próbálok aludni. Néha hiába. Általában azért 6 óra környékén biztos, hogy wc-re kell mennem, mert akkor már a hólyagomon ugrál :-))) Tegnap hajnalban konkrétan fájt az a nyilalás amit éreztem, amire fel keltem. Még fel is auuuuuuuu-ztam egyet amire Bálint is rögtön felkapta a fejét, hogy mi a baj? Mondtam neki, hogy nagyon belenyilalt alul a hasamba, és nagyon fáj ... kimentem wc-re és alaposan maszíroznom kellett, hogy elmúljon. De hála az égnek pár perc múlva már nem volt semmi bajom, vissza tudtam aludni.

Viszont akár hiszitek akár nem nagyon rosszul esett az az érzés ... mintha az alhasamba egy kést szúrtak volna, egy pillanatra át is futott az agyamon, hogy ha kiakadok egy ilyen fájáson mit fogok én művelni a szülésnél???????? Mert ott ugyebár 100x fájdalmasabb dolgokat kell átélnem. Hmmm picit parázok is ettől :-))

Viszont már annyira látnám az édes kisbabámat, jó lenne a kezemben tartani őt és puszilgatni és csókolgatni :-)))

Na jó, azt hiszem megyek és iszok valamit ami fent tud tartani még estig :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése